Hello4you wordt Hello bank!

  • 18 August 2022
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Beste

 

Binnen een maand word ik 28 jaar en wordt mijn Hello4You stop gezet.

Ik zag dat er de optie is om het Comfort Pack van BNP Paribas te nemen of Hello bank!

Ik wil graag Hello bank! nemen, maar zag dat dit eerst toch automatisch een Comfort Pack wordt (met korsten?).

Kan dit automatisch naar Hello gezet worden?

Wat gebeurt er bovendien met mijn spaargeld van mijn Hello4you spaarrekening?

Alvast erg bedankt.


1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Gwenisdebaas,

Je hebt de mogelijk om ons nu al te contacteren voor je rekening om te zetten naar het pakket dat je wenst. 

Je kan hiervoor beveiligd naar ons bellen via het telefoonnummer 02 762 60 00. Je beveiligt de lijn dan door het ingeven van je klantnummer (dat kan je vinden op je debetkaart) en Easy Banking Phone Code (deze 5-cijferige persoonlijke veiligheidscode kan je aanmaken via de instellingen van je profiel op Easy Banking Web via PC of laptop).

Als je ook gebruik maakt van Easy Banking App op telefoon kan je beveiligd bellen door erin aan te melden en vervolgens te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.

Het Easy Banking Centre is bereikbaar op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Wanneer je van pakket veranderd voor je zichtrekening heeft dan geen invloed op je spaarrekeningen.

Reageer