Beantwoord

Hoe kan ik een klacht escaleren tot Director level?

  • 26 April 2022
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb al meer dan 6 maand problemen met Parisbas van een bepaald kantoor + indirect met andere interne diensten; en al 3+ maand een klacht lopen.

(die klacht werd eerst zo’n maand of 3 totaal genegeerd)

Over de 6 maand hebben diverse medewerkers (lokaal kantoor + andere diensten) me van alles en nog wat verteld en verzekerd dat ze “iets” zouden doen, om telkens en telkens opnieuw alles te negeren en me aan het lijntje te houden. Ze zijn ronduit onbekwaam, onbehulpzaam en niet op de hoogte van interne procedures (laat staan die te volgen).

 

Jullie “gewone” klachten dienst is blijkbaar niet genoeg (ze hebben geprobeerd, vriendelijke mensen, dat wel) maar ik kom nergens.

 

Ik ben de excuses kotsbeu. Waar kan ik mijn klacht escaleren? 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 27 April 2022, 08:52

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

8 reacties

Reputatie 7

Hallo @brexit-slachtoffer 

Je kan een klacht indienen via onze website. Je zal dan zo snel mogelijk gecontacteerd worden door een collega van onze klachtendienst.

Heb je dat al eerder gedaan en/of ga je niet akkoord met de voorgestelde oplossing, dan kan je contact opnemen met de ombudsman:

 

Heb je een klacht over een van onze bankproducten?

Bezorg je dossier schriftelijk aan:

OMBUDSFIN - Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be

De Ombudsman in financiële geschillen heeft een buitengerechtelijke bevoegdheid in de regeling van geschillen.

 

Heb je een klacht over een van onze verzekeringsproducten?

Bezorg je dossier schriftelijk aan:

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
Tel.: +32 2 547 58 71 
Fax: +32 2 547 59 75
E-mail: info@ombudsman.as

De Ombudsman van de Verzekeringen heeft een buitengerechtelijke bevoegdheid in de regeling van geschillen.

Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen via het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie. Dit platform helpt je om geschillen over onlineaankopen te beslechten en brengt je in contact met een erkend geschillenorgaan.

dus met andere woorden….  Parisbas gaat (weer eens) absoluut niks doen en zend me wandelen?

 

wat een service…..

Reputatie 7

@brexit-slachtoffer

Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk een antwoord hebt. Via dit publieke platform heb ik zelf jammer genoeg geen toegang tot jouw persoonlijke en financiële info en kan ik me zelf ook niet uitspreken over lopende klachtendossiers.

De link in mijn eerdere bericht stuurt je naar een formulier dat terechtkomt bij onze klachtendienst. De collega’s die op die dienst werken, kunnen de situatie voor jou opvolgen. De info en beslissing die je van hen krijgt is officieel. Er is geen hoger niveau waarnaar ik je door kan verwijzen.

Ga je niet akkoord met de beslissing die door onze bank genomen werd, dan kan je wel terecht bij de ombudsman, een extern orgaan dat instaat voor klachtenbemiddeling binnen verschillende sectoren.

haha - “zo snel mogelijk” ….. ik probeer al meer dan ZES maand om Parisbas mijn correct huis adres te laten gebruiken. Deze week stuurden jullie weer eens post naar een verkeerd adres.

>klachtendienst

ja, ik had al vermeld dat ik 3 maand geleden een klacht opendeed. Na iets minder dan 3 maand die klacht gewoon te negeren lieten ze me weten “adres aangepast, klacht gesloten” … een week later, verkeerd adres gebruikt… klacht heropend.

 

Het gaat een beetje zo:

IK: doe aub “dit”

PB: jazeker, geen probleem, kunnen we doen, doen we… hebben we gedaan (1x zelfs met schriftelijke bevestiging!)

tijdje later…. niks gebeurd, niks gedaan….

 

 

Reputatie 7

Met je adres kan ik je alvast wel helpen.

Als je nog toegang tot Easy Banking Web hebt, dan kan je zowel je domicilieadres als je briefwisselingadres online beheren.

Onderstaande handleidingen leggen alles stap voor stap uit.

 

erg grappig… dat deden we 6 maand geleden….

beantwoord??

 

urm… de vraag was:  Hoe kan ik een klacht escaleren tot Director level?

 

Het enige antwoord dat ik zie is “ga weg, spreek met OMBUDSFIN  want Parisbas zal je zeker niet helpen”

 

dus… mag ik vraag vriendelijk herhalen:

 

Hoe kan ik een klacht escaleren tot Director level? En voor de duidelijkheid: PARISBAS Director….

Reputatie 7

Dag @brexit-slachtoffer 

Zoals gezegd kan ik je geen manier geven om je klacht te escaleren. Klachten worden behandeld door een aparte dienst. Zij volgen de situatie op en contacteren indien nodig anderen diensten binnen de bank die bij je klacht betrokken zijn.

Je kan opnieuw een klacht indienen als je dat wilt, maar in principe werd je eerste klacht volledig behandeld en heb je een uitspraak van ons ontvangen. Er is geen ander niveau.