Beantwoord

Hoe verkrijg ik een overzicht van de tankbeurten en dit gescheiden voor diesel en benzine.

  • 9 February 2020
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

Beste,

In vroegere jaren was er bij de uittreksels altijd of toch meestal, naar gelang de activiteit per maand,

een overzicht bij van de tankbeurten van iedere maand en dit gescheiden voor diesel en benzine.

Nu blijkbaar vind je dit niet meer terug in uw uittreksels.

Wat je wel vindt op uw uittreksels, is waar je getankt hebt, maar niet wat je getankt hebt.

icon

Beste antwoord van YannickB 10 February 2020, 07:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo Johan,

Wij zien als bank niet wat je betaalt. De info die op je rekeninghistoriek en in je rekeninguittreksels verschijnt, is de info die wij van de handelaars doorkrijgen.

Als er nu minder info tevoorschijn komt, dan wilt dat zeggen dat het tankstation het niet meer opneemt en/of doorgeeft in de betalingsinformatie.

Hallo Yannick,

Als ik dus goed begrijp krijgt de bank alleen maar de gegevens door van de plaats, maar niet van het aangekochte product.

Daar is wel een verschil tussen de gegevens van het tankstation op de uittreksels en de verrichting, wanneer je deze opzoekt. 

Op het uittreksel staat altijd wel de naam van het tankstation, maar op de verrichting niet altijd.

 

Reputatie 7

Klopt, wij zien inderdaad nooit wat je aankoopt.

Wat de info op je rekeninghistoriek betreft; kan je klikken op de verrichting in kwestie en zo ja, verschijnt de naam dan wel?

Als je een verrichting opzoekt in het verleden en je klikt op de verrichting krijg je de volgnummer van de verrichting volgens de uittreksels, de valuta datum en de kaartnummer, geen naam van de company.

Is er een naam van de company ingevuld in het vak ‘naar’ dan wel.

In de rekeninghistoriek van het heden is de naam van de company altijd zichtbaar.

 

Reputatie 7

Bedankt voor de verduidelijking! 

Ik laat het nakijken door de ontwikkelaars van onze site, want normaal gezien moet die info ook bij ‘Naar’ verschijnen als je verrichtingen opzoekt.

Kan je me eventueel een screenshot van het zoekresultaat sturen via community@bnpparibasfortis.be? Dat maakt het wat makkelijker om het te onderzoeken.

Zal ik doen en hartelijk dank voor de verduidelijking van alles.

Mvg,

Johan 

Reageer