Beantwoord

housing privileges offline ?

  • 2 September 2021
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Onderstaande we site werkt niet meer https://housingprivileges.bnpparibasfortis.be/


al contact opgenomen met de helpdesk van Edenred, maar ook daar geraak ik er niet wijzer uit.

is er een nieuwe link beschikbaar of zijn jullie er van de ene op de andere dag mee gestopt ?

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Donaldini 3 September 2021, 13:24

Bekijk origineel

3 reacties

@Vince01

Ik merkte het daarstraks ook en heb daarom even gebeld met de Easy Banking lijn van Fortis. 

Na te dubbelchecken bij een een collega die verantwoorlijk is voor woonkredieten (en dus het voordeel) liet die mij weten dat deze voordelen gewoon wegvallen. 

De samenwerking met Edenred/Merits&Benefits is gestopt en er zal dus verder ook niets voorzien worden. 

Het is dus gedaan met de kortingen via Fortis :frowning2:

Dank je voor de reactie.

 

Ook wel straf van BNP om zonder voorafgaande mededeling de klanten in de kou te zetten. Als ik dit eerder had geweten hadden wij nog enkele vouchers besteld, nu valt alles gewoon weg van de ene op de andere dag. Dit getuigt ook van weinig klantenservice eigenlijk.

 

Zeer teleurstellend. 

Ik had aan de telefoon ook gezegd dat het wel jammer is dat hier slecht over gecommuniceerd is geweest. Nu moet ik zeggen dat ik ook maar van de voordelen wist omdat een kennis mij zei dat ik hier ook moest aankunnen. Dus de volledige communicatie rond dit platform heeft altijd wel stroef gelopen. 

Reageer