Skip to main content

Beste,

Ik heb 2 weken geleden in de frituur speedy Hassel via mobile banking een transactie gemaakt om mijn bestelling te betalen. Vorige week had Fortis bank Hasselt centrum meer informatie nodig over deze transactie op een ING bank was het... Persoonlijke informatie, anders ging mijn rekening bij Fortis bank afgesloten worden als ik dit niet kon leveren voor 15 Februari.  dus ik heb het adres en de naam van de frituur doorgeven. Dit was blijkbaar niet voldoende, ik moet nu naar die frituur gaan om die zijn voor& achternaam plus geboortedatum te gaan vragen? Is dit normaal? Moet ik bij wijze van spreken iemand gaan ondervragen voor zijn persoonlijke informatie, waarschijnlijk voor corruptie tegen te gaan (dan ben ik wel geconfronteerd geweest met een potentiële crimineel). Kunnen jullie dit niet doen? Contacteer ING IVM deze overschrijving als er iets mis mee is? Is toch dom en onveilig om een cliënt persoonlijk naar iemand te sturen om zijn informatie te vragen? Dit is toch een bank kwestie?

Geen reactie

Reageer