Beantwoord

inloggen bij Istme app

  • 8 april 2020
  • 1 reactie
  • 750 Bekeken

Beste,wou mij aanmelden op itsme app.Lukte me niet.Komt op dat identiteitskaart niet correct was dat ik langs bank moest gaan.Nu zijn ze gesloten met de Corona kan ik deze anders in orde brengen Mvg Nancy

icon

Beste antwoord van LiezeH 9 april 2020, 09:55

Hey @Nancy67 ,

 

Dit kan aan 2 zaken liggen. Ofwel is je identiteitskaart in ons systeem vervallen, ofwel is deze nooit ingelezen in een BNP Paribas Fortis kantoor (bijvoorbeeld omdat je Hello Bank! klant was).

Beide problemen zijn enkel op te lossen in het kantoor zelf, dus hiervoor ga je even moeten afwachten.

 

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Hey @Nancy67 ,

 

Dit kan aan 2 zaken liggen. Ofwel is je identiteitskaart in ons systeem vervallen, ofwel is deze nooit ingelezen in een BNP Paribas Fortis kantoor (bijvoorbeeld omdat je Hello Bank! klant was).

Beide problemen zijn enkel op te lossen in het kantoor zelf, dus hiervoor ga je even moeten afwachten.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer