Beste,wou mij aanmelden op itsme app.Lukte me niet.Komt op dat identiteitskaart niet correct was dat ik langs bank moest gaan.Nu zijn ze gesloten met de Corona kan ik deze anders in orde brengen Mvg Nancy
Beste antwoord van LiezeH
Bekijk origineelBeste,wou mij aanmelden op itsme app.Lukte me niet.Komt op dat identiteitskaart niet correct was dat ik langs bank moest gaan.Nu zijn ze gesloten met de Corona kan ik deze anders in orde brengen Mvg Nancy
Beste antwoord van LiezeH
Bekijk origineelHey
Dit kan aan 2 zaken liggen. Ofwel is je identiteitskaart in ons systeem vervallen, ofwel is deze nooit ingelezen in een BNP Paribas Fortis kantoor (bijvoorbeeld omdat je Hello Bank! klant was).
Beide problemen zijn enkel op te lossen in het kantoor zelf, dus hiervoor ga je even moeten afwachten.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.