Al 3 maanden kan ik niet inloggen een nieuw paspoort lukt ook niet , wel mail gekregen om naar mijn uittreksels te kijken op balkje geklikt , site niet bereikbaar . Triestig wat een service denk dat ik van bank ga veranderen . Ben het echt beu.
Beste Karen ,hebben jullie een e-mail adres van Alpha Credit , want heb er al verschillende gebruikt maar steeds niet de juiste , vindt het wel straf dat jullie als bank deze praktijken als bank toelaat en optiline aanprijzen. Kunnen jullie dan echt niks doen aan deze situatie .
Zoals ik zie ben ik niet alleen .
Boze klant.
Zelfde probleem
Schande
Hallo,
Alvast onze excuses voor het ongemak.
We kunnen zeker begrijpen dat dit enorm lastig is.
Op dit moment kunnen we enkel je aanraden contact te nemen Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40 of per mail via Optiline@bnpparibasfortis.com.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Dag Baloo,
Wij begrijpen dat het zeer vervelend is dat de problemen met de website van Optiline en Rondo blijven aanslepen. Alle meldingen die wij binnenkrijgen, geven wij ook meteen door aan Alpha Credit. Jammer genoeg hebben wij zelf geen inzage in dit dossier. Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak.
Groetjes
Hey
Uiteraard staan wij als bank in contact met Optiline, zoals Karen hierboven aangaf geven we alle meldingen meteen door. Wij kunnen jammergenoeg niet in jouw webomgeving en gegevens, hiervoor zal je rechtstreeks met hen contact moeten opnemen.
Je kan hen mailen op optiline@bnpparibasfortis.com.
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.