Beantwoord

its me installatie lukte niet

  • 22 September 2021
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Reputatie 1

problemen met installatie it’s me. Steeds melding ‘bad acces’. app verwijderd en opnieuw geïstalleerd. Identiteitskaart laten inlezen bij de bank. Niets helpt. Hebben jullie een oplossing/idee?

icon

Beste antwoord van Shari V 22 September 2021, 15:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Hoogstraten

Kijk eens na via PC-banking in de instellingen ofdat je persoonlijke gegevens nog kloppen. Als het GSM-nummer niet overeenkomt, kan de melding die je krijgt opduiken.

Mocht dit niet het geval zijn, dan bel je ons best even op om het na te kijken. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt.

De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92.   Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer