problemen met installatie it’s me. Steeds melding ‘bad acces’. app verwijderd en opnieuw geïstalleerd. Identiteitskaart laten inlezen bij de bank. Niets helpt. Hebben jullie een oplossing/idee?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelproblemen met installatie it’s me. Steeds melding ‘bad acces’. app verwijderd en opnieuw geïstalleerd. Identiteitskaart laten inlezen bij de bank. Niets helpt. Hebben jullie een oplossing/idee?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Hoogstraten
Kijk eens na via PC-banking in de instellingen ofdat je persoonlijke gegevens nog kloppen. Als het GSM-nummer niet overeenkomt, kan de melding die je krijgt opduiken.
Mocht dit niet het geval zijn, dan bel je ons best even op om het na te kijken. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt.
De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.