Beantwoord

Itsme

  • 21 April 2020
  • 8 reacties
  • 5322 Bekeken

> Beschrijving : Ik heb itsme geïnstalleerd en na het ingeven van Card en klant nummer komt onmiddellijk de melding: technische fout Bad-access. Volgens Itsme ligt deze fout bij Fortis. Kunt u dit oplossen voor mij?

Op bovenstaande vraag kreeg ik van jullie (Fortis) het antwoord per email:  “Momenteel zijn er geen gekende problemen met Itsme. Als u dit probleem nog steeds zou hebben raad ik u aan om de Itsme App volledig te verwijderen en eens opnieuw te installeren.” Dit heb ik al een aantal keren gedaan, maar lukt steeds niet. Het gebruik van een Nederlands GSM-nummer zou volgens Itsme geen probleem moeten opleveren. Kunt u mij aub helpen?

icon

Beste antwoord van LienV 21 April 2020, 13:58

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo, is er iemand die hierop kan antwoorden aub?

Reputatie 1

Dag Luc

 

Je kan ons dan best even telefonisch contacteren, om het na te kijken. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt.

 De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92.

 

Groeten

LienV

Hier hetzelfde probleem, reeds naar de helpdesk gebeld daar kon men mij niet helpen… Naar itsme gemaild maar geen response…. 

 

Reputatie 3

Dag luc de meijer

Heb je in It’s me, als je uw gsm-nummer moet ingeven ook de landscode aangepast naar Nederland?

Beste,

 

Ik probeer de Covid-safe app te installeren op de gsm van mijn moeder. Daar moet ik eerst voor haar de Itsme-app voor installeren en een account aanmaken. Wanneer ik dit probeer te doen via de banking app van Fortis dan krijg ik na het ingeven van het kaartnummer en klantnummer heel snel een scherm te zien waarin ik normaal kan verdergaan met de M1 knop op hun “bakje”, maar dat scherm verandert heel snel in een scherm met “technische fout (BAD_ACCESS)” op. Ik heb de Itsme-app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en de gsm al eens uit -en opnieuw aangezet, zonder succes. Kan iemand mij vertellen wat ik nog kan doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt!

Beste,

 

Ik probeer de Covid-safe app te installeren op de gsm van mijn moeder. Daar moet ik eerst voor haar de Itsme-app voor installeren en een account aanmaken. Wanneer ik dit probeer te doen via de banking app van Fortis dan krijg ik na het ingeven van het kaartnummer en klantnummer heel snel een scherm te zien waarin ik normaal kan verdergaan met de M1 knop op hun “bakje”, maar dat scherm verandert heel snel in een scherm met “technische fout (BAD_ACCESS)” op. Ik heb de Itsme-app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en de gsm al eens uit -en opnieuw aangezet, zonder succes. Kan iemand mij vertellen wat ik nog kan doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt!

Het probleem is al opgelost. Bij het installeren van de Itsme-app staat er +31 (NL) als landcode voor het gsm nummer. Iets waar je dus heel snel over kijkt als je er van uit gaat dat de landcode +32 (BE) automatisch ingevuld staat, wanneer je de app installeert in België. Toevallig zelf op gebotst, maar nu werkt alles zoals het hoort.

Reputatie 2

Dag @Philippe D ,

 

Om Itsme te kunnen activeren via je bankgegevens, dienen je identiteitsgegevens (identiteitskaartnummer en geldigheidsdatum) bij ons up to date zijn en je identiteitskaart moet ooit fysiek gevalideerd zijn in een kantoor. Ook je gsm-nummer dient correct geregistreerd te zijn in onze gegevens. Let op: er kan maar 1 Itsme-account gekoppeld worden aan 1 gsm-nummer. Dit is dus strict persoonlijk. Wij kunnen geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt. Je contacteert best de technische helpdesk hiervoor op het nummer 02 433 40 92.

 

Fijne dag verder,

 

Jill

Reputatie 2

Beste,

 

Ik probeer de Covid-safe app te installeren op de gsm van mijn moeder. Daar moet ik eerst voor haar de Itsme-app voor installeren en een account aanmaken. Wanneer ik dit probeer te doen via de banking app van Fortis dan krijg ik na het ingeven van het kaartnummer en klantnummer heel snel een scherm te zien waarin ik normaal kan verdergaan met de M1 knop op hun “bakje”, maar dat scherm verandert heel snel in een scherm met “technische fout (BAD_ACCESS)” op. Ik heb de Itsme-app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en de gsm al eens uit -en opnieuw aangezet, zonder succes. Kan iemand mij vertellen wat ik nog kan doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt!

Het probleem is al opgelost. Bij het installeren van de Itsme-app staat er +31 (NL) als landcode voor het gsm nummer. Iets waar je dus heel snel over kijkt als je er van uit gaat dat de landcode +32 (BE) automatisch ingevuld staat, wanneer je de app installeert in België. Toevallig zelf op gebotst, maar nu werkt alles zoals het hoort.

 

Fijn om te horen dat het gelukt is.

 

Fijne dag verder,

 

Jill

Reageer