Beantwoord

Itsme

  • 27 January 2023
  • 6 reacties
  • 278 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Hallo,terug dezelfde vraag....en waarschijnlijk hetzelfde antwoord 😡

Wanneer denkt BNP eens aan de klanten in het buitenland!? Nog steeds kan men niet met het persoonlijk gsm nr van het buitenland zich aanmelden bij Itsme.

Men werkt eraan....dit horen we al een paar jaar!

Of heeft BNP lak aan ons en hoopt dat we naar een andere bank gaan waar het wel werkt?

Groetjes

 

icon

Beste antwoord van JarneM 27 January 2023, 15:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Hallo @Kimko ,

 

Helaas is het op dit moment inderdaad niet mogelijk om via een buitenlands nummer te registreren met ItsMe via onze bank.

Ik zal deze feedback/suggestie bezorgen aan onze diensten of hier op kortere of langere termijn wijzigingen in zullen plaatsvinden, maar tot op heden is dit nog niet het geval.

 

Ik hoop jou met deze informatie van dienst te zijn.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Dat antwoord hoor ik nu al 2 jaar.

Op zo'n vraag zal je zeker niet meer moeten antwoorden.....saldo staat bijna op "0" en tegen de zomer zal ik in België een bank nemen die wel Itsme met buitenlands nr aan neem.

Bedankt

 

 

Ook wij vinden het heel vervelend dat we ons buitenlands GSM-nummer niet kunnen gebruiken op BNP Fortis-bank voor het inloggen op de banking app met ITSME.

Denk dat er veel klanten misnoegd zijn hierover, maar niet iedereen contacteert jullie… misschien toch eens serieus in overweging nemen om dit aan te passen, vooral omdat het bij andere belgische banken wel kan!

Vriendelijke groeten, Greta Smagghe - Roger Vande Wiele

Reputatie 2

 @Rogergreta,

@Kimko,
 

Ik wou jullie alvast graag informeren dat het vanaf nu mogelijk is om met een buitenlands gsm-nummer Itsme te gebruiken om in te loggen op Easy Banking Web en verrichtingen te bevestigen.

 

Fijne dag, 

Eschauma

 

Ook wij vinden het heel vervelend dat we ons buitenlands GSM-nummer niet kunnen gebruiken op BNP Fortis-bank voor het inloggen op de banking app met ITSME.

Denk dat er veel klanten misnoegd zijn hierover, maar niet iedereen contacteert jullie… misschien toch eens serieus in overweging nemen om dit aan te passen, vooral omdat het bij andere belgische banken wel kan!

Vriendelijke groeten, Greta Smagghe - Roger Vande Wiele

 

Hartelijk dank om ons hierover te informeren en het is inderdaad gelukt om in te loggen met ons zuid-afrikaans nummer.

Zijn we super tevreden mee.

Fijne dag verder, vriendelijke groeten,

Greta & Roger

@Eschauma.... Bedankt voor de info.

Na zovele jaren eindelijk met het 🇭🇷 gsm nummer toegang tot Itsme via BNP 🙂

Zonnige groetjes uit Kroatië.

Luc Vuylsteke

 

 

 

 

Reageer