Beantwoord

itsme app

  • 8 July 2021
  • 3 reacties
  • 380 Bekeken

Ik wil itsme app installeren maar blijkbaar zijn mijn gegevens niet up-to -date. Ik ben beginnen opzoeken in mijn accountgegevens en het is mijn identiteitskaart nummer dat niet correct is. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om het contactcenter te bereiken maar ik geraak niet in gesprek met een medewerker. Hoe kanik dit oplossen?

icon

Beste antwoord van LarsD 12 July 2021, 14:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Iris Nuyttens,

 

Jouw identiteitskaart zal niet meer up to date bij ons zijn.

 

Je kan dit oplossen door de ID in te lezen. Tegenwoordig kan je dit zelf doen via onze easy banking website en een eID lezer.

Hier kan je alvast een handleiding vinden hoe je dit kan doen:

 

Al verschillende keren geprobeerd ondertussen, iedere keer krijg ikmelding dat er iets misloopt

Reputatie 4

Dit kan mogelijk komen omdat de software voor het inlezen van de eID niet meer up to date is op jouw toestel.

Meer info kan je hier vinden: https://eid.belgium.be/nl/eid-software-installeren-en-verwijderen.

 

 

Reageer