Beantwoord

Itsme geinstalleerd via bnpparisbasfortis

  • 24 July 2022
  • 2 reacties
  • 818 Bekeken

Ik wil Itsme installeren via bnpparisbasfortis. Alles gaat goed totdat ik het bericht op het scherm krijg: De persoonlijke gegevens zijn succesvol gedeeld. u wordt doorgestuurd naar de itsme-app om uw account verder aan te maken.

Ik klik op de groene knop maar ik word niet doorgestuurd naar de Itsme-app. Ik heb het al verschillende keren opnieuw geprobeerd maar het lukt niet. Iemand een oplossing ?

icon

Beste antwoord van LarsD 25 July 2022, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Ik had net hetzelfde probleem. De oplossing is om de website van bnpparibasfortis.be die vanuit ItsMe wordt geopend, weer te geven als desktopsite. Op een Android-toestel kan je in Chrome rechts bovenaan het menu openen en het vinkje naast desktopsite aanzetten. Als je daarna het digipass-process doorloopt, dan lukt finaal de doorverwijzing naar ItsMe wel.

Reputatie 4

Hallo @juliet,

Bedankt voor je bericht.

We hebben hier alvast nog een handleiding over het gebruik van Itsme.

Je volgt dus de stappen om een nieuwe account te maken bij Itsme. Je bent zeker dat je niet in het verleden al een profiel had met Itsme? Dit kan namelijk dan voor problemen zorgen als je nu op een nieuw toestel of met dezelfde gegevens weer een profiel wil maken.

Wanneer je de stappen volgt doe je dat via een PC of laptop? Heb je dan al eventueel geprobeerd via een andere webbrowser/zoekmachine op de computer te werken?

Het is ook mogelijk dat je niet verder kan omdat je identiteitsgegevens niet geüpdatet zijn in onze IT-systemen. Dan moet je langs een kantoor gaan om deze te updaten.

Reageer