Beantwoord

itsme op nieuwe smartphone

  • 12 September 2021
  • 7 reacties
  • 2100 Bekeken

Ik heb een nieuwe smartphone : Samsung Galaxy S20. Helaas kan ik de itsme app niet activeren via de bank. Ik krijg eensecurity error :your session has been invalidated. Op mijn tablet werkt de app wel.

Heb al alles geprobeerd, maar niks lukt. Heb de app dringend nodig.

Iemand een oplossing?  Bedankt

icon

Beste antwoord van Cathy Desmet 14 September 2021, 09:53

Bekijk origineel

7 reacties

security error :your session has been invalidated

Reputatie 4

Hallo, @Cathy Desmet,

 

Bedankt voor je bericht. Als we het goed begrijpen dan ben je van toestel veranderd en wil je nu opnieuw aanmelden via Itsme op je nieuwe toestel.

 

Je kan daarvoor best eerst je bestaande profiel op Itsme blokkeren. Dat doe je via hun website.

Nadien kan je het profiel opnieuw heractiveren op je nieuwe toestel.

 

 

Heb dit al meerdere keren geprobeerd, maar als ik  op BNP Paribas Fortis klik krijg ik altijd de melding : security error :your session has been invalidated.

Ik heb ook al enkele keren de app verwijderd, zowel op mijn tablet als mijn smartphone.

 

Reputatie 7

Dag Cathy,

Heb je toevallig een backup van jouw apps en gegevens overgezet van jouw oude toestel naar jouw nieuwe toestel? 

Kan je me ook volgende info geven:

  • Gebruik je een andere app dan de standaard browser of internet app van Samsung? Zo ja, welke app? Is dat bijvoorbeeld Firefox?
  • Kan je op jouw smartphone manueel de site https://www.bnpparibasfortis.be/ openen. Lukt dat of krijg je daar ook een foutmelding?
  • Kan je ook even kijken naar de datum en de tijd op jouw toestel? Staan die zo ingesteld dat ze automatisch door je toestel beheerd worden, of heb je manueel een tijdzone gekozen?

Dag Yannick,

Ik heb inderdaad een backup overgezet, mijn standaardbrowser is ecosia ik krijg inderdaad een foutmelding als ij de site van BNP Fortis manueel open, zowel op mijn tablet als smartphone.

Bedankt.

Groetjes,

Cathy

Reputatie 7

Bedankt! 

Het lijkt te gaan om een probleem tussen Ecosia en onze website (Itsme probeert je daarnaar door te verwijzen).

Je gebruikt in dit geval best een andere standaardbrowser, want Ecosia wordt niet officieel door ons ondersteund en op het eerste zicht lijkt het om een beveiligingsprobleem met Ecosia te gaan.

Bedankt! 

Het lijkt te gaan om een probleem tussen Ecosia en onze website (Itsme probeert je daarnaar door te verwijzen).

Je gebruikt in dit geval best een andere standaardbrowser, want Ecosia wordt niet officieel door ons ondersteund en op het eerste zicht lijkt het om een beveiligingsprobleem met Ecosia te gaan.

Hartelijk dank voor je vlugge reactie. Is inderdaad door Ecosia. Probleem opgelost.

Fijne dag. Vriendelijke groetjes, Cathy

Reageer