Beantwoord

IVerhuis

  • 1 April 2020
  • 3 reacties
  • 1212 Bekeken

Ik verhuis binnenkort. Mijn adres wijzigt dus vanaf 1 mei 2020. Hoe kan ik de adreswijziging aan de bank doorgeven?

icon

Beste antwoord van YannickB 1 April 2020, 13:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Marleen,

Je kan een briefwisselingsadres doorgeven door ons even beveiligd te contacteren via Easy Banking App of met je Easy Banking Phone-code.

Eens je verhuis door de gemeente ook werd ingevoerd op je ID, dan dien je je identiteitskaart ook nog even bij ons te registreren. Dat kan ook via bovenstaande methodes, of via het onthaal van een kantoor (op voorwaarde dat de kantoren dan opnieuw normaal toegankelijk zijn).

 

Door de impact van het coronavirus en de door de aankondigingen van gisteren over de voorwaarden voor het uitstel van betaling voor kredieten voor mensen die financieel getroffen werden door het virus, kunnen de wachttijden aan de telefoon wel oplopen. 

We doen er alvast alles aan om je zo snel mogelijk te helpen en we blijven bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Beste 

Ik ben verhuist

 

 

Met vriendelijke groeten 

 

Cissé Ibrahim 

Reputatie 7

Hallo Ibrahim,

Ik heb je adres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar via het internet.

Als jouw identiteitskaart al op de gemeente werd aangepast, dan kan je je adres bij ons aan laten passen door ons te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Reageer