Beantwoord

kaartlezer

  • 16 maart 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

ik denk dat de batterij van mijn kaartlezer bijna leeg is, wat moet ikdoen?

icon

Beste antwoord van Converted 16 maart 2021, 20:28

ik denk dat de batterij van mijn kaartlezer bijna leeg is, wat moet ikdoen?

 

Hier kan je een nieuwe bestellen: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dagelijks-bankieren/Ontdek/Aanpak/Universele/Betalingen/Kaartlezer?axes4=priv

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

ik denk dat de batterij van mijn kaartlezer bijna leeg is, wat moet ikdoen?

 

Hier kan je een nieuwe bestellen: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dagelijks-bankieren/Ontdek/Aanpak/Universele/Betalingen/Kaartlezer?axes4=priv

Reputatie 6
Badge +3

Als de batterij volledig leeg is of de kaartlezer is kapot dan zal dat moeilijk gaan om dat online een nieuwe kaartlezer aan te vragen dus ik veronderstel dat men in dat geval dat het mogelijk moet zijn om dat telefonisch aan te vragen.

Reputatie 7

@Alexander

Ik kan je op dat vlak geruststellen. :slight_smile: Je kan online altijd een kaartlezer aanvragen via de link die @Converted gaf. Ook wanneer je huidige kaartlezer kapot is. Je moet niet noodzakelijk inloggen waardoor je ook geen elektronische handtekening moet invoeren.

Reageer