Beantwoord

klacht

  • 16 June 2020
  • 5 reacties
  • 470 Bekeken

Ik heb in februari via mail en Pv een klacht ingediend. Vorige maand heeft mijn kantoor nog eens alles doorgestuurd.

Geeft de bank hierop geen antwoord. Mijn Advocaat vraagt dat.

icon

Beste antwoord van YannickB 17 June 2020, 12:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Jozef,

Het spijt me om te horen dat je al zo lang wacht.

Heb je van je kantoor geen klachtennummer gekregen? Op basis daarvan kan je via ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00 meer info krijgen over je klacht.

Als het niet gaat om een klacht, maar om een onderzoek in het kader van fraude, dan kan je via dat nummer ook meer informatie laten opvragen.

Ik heb in februari via mail de klacht ingediend.

 Niks gehoord.

In april alles aangetekend doorgestuurd naar warande. Vorige maand heeft de kantoorbediende nog eens alles doorgestuurd samen met een brief van een Intern. advocaat.

Zij zeide zelf dat zij het aangetekend niet ontvangen hadden.

Nog steeds geen antwoord.

 

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Jozef.

Gebruikte je in februari dan ons klachtenformulier? Of stuurde je je mail door naar een ander adres? Als je het nog niet invulde, stuur je best nog eenmaal alle info via het officiële formulier.

Ik raad je in deze situatie ook aan om nogmaals je kantoor contacteren. Zelf heb ik via deze website geen toegang tot persoonlijke en bancaire gegevens, waardoor ik jammer genoeg niet kan nakijken of je klacht en dossier behandeld werden en zo ja, hoever het daarmee staat.

Ik heb toen ook raad gevraagd via community en die hebben mij toen een email adres gegeven.

Ik heb dan een PV . Alle stortingen en een brief van een advocaat meegestuurd.

aangetekend schrijven naar BNp Warande. die zeggen niks ontvangen te hebben.

Nu in begin mei heeft de kantoorbediende van Bnp alles weer opgestuurd.

Ik ben al meer dan 50 jaar klant van Bnp.

Reputatie 7

Ik keek even je eerdere bericht na en we hebben je een e-mailadres gegeven naar waar je de PV op kon sturen, ecfpv@bnpparibasfortis.com. 

Ik kan je via deze weg jammer genoeg enkel nog aanraden om ons te bellen of om je kantoor te contacteren zodat een collega die zicht heeft op jouw gegevens alles kan nakijken.

Reageer