Beantwoord

Klachten

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Nadat ik een klachtemail heb verstuurd kreeg ik vrij snel het antwoord dat ik via de app en een bepaald telefoonnummer de juiste persoon aan de lijn zou krijgen ivm mijn klacht(en)

Na meermaals en veeeeeeeleeeeeeee minuten later te hebben moete vaststellen dat dit NIET werkt en met mijn probleem nergens terecht kan! 

De service bij Fortis is dus niet slecht maar gewoon onbestaand.

Daarom stel ik voor dat jullie me ASAP contacteren op mijn nr 0472714567

Met groeten maar zeker niet vriendelijk !!

 

icon

Beste antwoord van YannickB 18 January 2022, 12:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Eric Moons,

Bedankt voor je bericht.

Alvast onze excuses voor het ongemak. We geven deze feedback al door.

Kan je ons misschien vertellen waar je klacht of probleem over gaat? Misschien is iets waarbij we je nu al mee kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Op 7 januari is er 40€ van mijn rekening gehouden om diverse verrichtingen? Deails zie bijlage???

Er is helemaal geen bijlage !

Bovendien, wat zijn deze diverse verrichtingen???

Elke maand wordt er al 3,5€ afgehouden voor maandelijkse bijdragen. Waarom nog extra???op jaarbasis maakt dat 49 € + 40€ = 89€ !!! Dit terwijl ik Bij Argenta 0,00000€ betaal

Dwz dat ik jaarlijks eens goed kan gaan dineren met 2 personen op kosten van Argenta.

BTW, ik doe alle verrichtingen online.

Via de eerste klachtenmail heb ik vernomen dat ik telefonisch contact moest opnemen met een specifiek nr om alzo een specialist ter zake aan de lijn te krijgen. Na zowel zaterdag als vandaag meer dan een half uur in de wachtrij heb gestaan, heb ik mijn telefoon dichtgegooid. maw service nihil!

Momenteel loopt er nog een hypothecaire  lening bij Fortis, het spreekt voor zich dat eenmaal deze is afgelopen ik Geen klant meer zal zijn bij Fortis, ik kijk zelfs uit om mijn lening door een andere bank te laten overnemen. De kosten neem ik er dan wel bij, wetende dat daar alles veel goedkoper is (het is voor iedereen een moeilijke en dure tijd)en ik degelijke service krijg.

Reputatie 7

Dag @Eric Moons 

40 EUR is inderdaad uitzonderlijk veel. Je vindt alvast een overzicht als bijlage (vrij bericht) bij je eerstvolgende rekeninguittreksels. Je kan die bijlage zo openen:

Via Easy Banking App

  • Meld je aan in Easy Banking App.
  • Kies onderaan voor Mijn diensten en kies voor Rekeningen
  • Tik op de betrokken zichtrekening.
  • Druk bovenaan rechts op de drie punten en kies voor Rekeninguittreksels.
  • Kies voor 2022.
  • Je zal Vrije berichten zien staan bij de maand januari. Als je dit nog niet ziet, dan zal het vrij bericht beschikbaar komen bij je eerstvolgende rekeninguittreksel. De datum waarop dit verschijnt, hangt af va de door jou gekozen periodes.
  • Tik op het vrije bericht om het te downloaden. Werk je met een iPhone of iPad, dan wordt het document onmiddellijk geopend. Werk je met een Android-toestel dan dien je onderaan eerst nog op Openen te drukken.

Via Easy Banking Web

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik rechts van de betrokken zichtrekening op de horizontale strepen en kies voor Rekeninguittreksels.
  • Hier vind je per maand al je rekeninguittreksels van die rekening terug. Door te klikken op de naam, zal het document gedownload worden.
  • Kies voor 2022.
  • Je zal Vrije berichten zien staan bij de maand januari. Als je dit nog niet ziet, dan zal het vrije bericht beschikbaar komen bij je eerstvolgende rekeninguittreksel. De datum waarop dit verschijnt, hangt af va de door jou gekozen periodes.
  • Klik op het vrije bericht om het te downloaden. 

Je kan ook telefonisch bij ons Easy Banking Centre terecht via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00. Het is momenteel wel zeer druk waardoor onze wachttijden op kunnen lopen. Alvast mijn excuses hiervoor.

Reageer