Beantwoord

klant fortis

  • 13 August 2020
  • 6 reacties
  • 356 Bekeken

Beste,

Hoe of waar kan ik de datum vinden van wanneer ik klant geworden ben van Fortis.

Tis al heel lang en heb daar geen papieren meer van.

Groeten

Joke Scheerlinck 

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 August 2020, 09:42

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Joke Scheerlinck ,

Goede vraag!

Om te weten wanneer je klant bent geworden, kan je de volgende stappen volgen:

  • Op Easy Banking Web: na het aanmelden kiezen voor Instellingen, vervolgens bij Persoonlijke gegevens en onderaan Mijn persoonsgegevens downloaden. Je kan hier kiezen voor een PDF of CVS bestand. Eerst zal je op Aanvragen moeten klikken. Kort daarna kan je deze Downloaden.
  • Op Easy Banking App kies je rechtsonder voor Meer, vervolgens Instellingen en volg je dezelfde stappen als hierboven!
  • In deze Fiche zal je “Datum relatieopening met de bank” terugvinden!

Wil je graag weten wanneer je rekening is geopend, dien je telefonisch contact op te nemen of ons een bericht te sturen wanneer je bent aangemeld op Easy Banking Web, kan je vragen wanneer je rekening geopend is.

Mijn collega’s kijken het graag voor je na!

Groetjes,

Lieze

Reputatie 2
  • Op Easy Banking App kies je rechtsonder voor Meer, vervolgens Instellingen en volg je dezelfde stappen als hierboven!

Eventjes de oefening gedaan … en de adem stokte mij in de keel:

Zou mijn persoontje zich niet aan de reglementering gehouden hebben? Of zich schuldig gemaakt hebben aan criminele activiteiten? Of heeft  de informatica het weer maar eens laat afweten?

Overigens, mijns inziens, als een contractant eenzijdig het contract opzegt, dan dient deze contractant de andere partij op de hoogte te brengen, of niet soms?

Hoe dan ook, Paycomiq is kennelijk niet de enigste onaangename verassing die men bij BNP in petto heeft.

Reputatie 7

Hallo @Krisje 

Waar zie je die einddatum precies staan? In dat document staan niet alleen je huidige rekeningen en producten, maar ook recent afgesloten en vervangen producten. Dus bijvoorbeeld ook kaarten die recent vervielen en vervangen werden, kredieten die herzien werden, enzovoort.

Reputatie 2

Hallo @Krisje 

. Dus bijvoorbeeld ook kaarten die recent vervielen en vervangen werden, kredieten die herzien werden, enzovoort.

Ik zou niet weten wat er op 23 juli jongstleden gebeurd zou zijn of zou moeten gebeuren hebben. En 04/08/2003 is wel degelijk de datum van mijn eerste contract met het toenmalige Fortis.

 

 

Reputatie 7

Bedankt @Krisje

Een kaartcontract duidt op een debet- of kredietkaart. Net boven of onder dat contract zou je een type kaart moeten zien staan met daarbij de vermelding ‘Gesloten’. 

Zijn er dat je weet recent kaarten vervangen of heb je een rekening waaraan een kaart gekoppeld was laten sluiten? Had je vroeger misschien een afschriftendrukkerskaart?

Reputatie 2

Zijn er dat je weet recent kaarten vervangen of heb je een rekening waaraan een kaart gekoppeld was laten sluiten? Had je vroeger misschien een afschriftendrukkerskaart?

Tweemaal: “Neen”

Ik beschik over één Master- en 1debetkaart, beiden uitgereikt in 2018. Vervaldatum van de M-kaart 05/21, van de debetkaart 09/24.

Na het fel pijnigen van mijn 990 gram grijze massa kwam het mij voor dat in het prille begin (2003) mij een afschriftendrukkerskaart werd uitgereikt.

Vermoedelijk gaat het over deze kaart. Benevens alle andere goede diensten levert BNP aan zijn beste klanten ook nog oefeningen in hersengymnastiek? Mamma mia!

Desalniettemin bedankt.

 

 

Reageer