Beantwoord

Lening mobilhome

  • 4 June 2022
  • 7 reacties
  • 157 Bekeken

Ik zou graag een lening aangaan voor een aankoop van een nieuwe mobilhome. Valt er te onderhandelen over de rentevoet? 

icon

Beste antwoord van JadieT 9 June 2022, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Beste @Jonathan 1979 

Je wenst een simulatie te ontvangen voor een krediet.

We raden je aan om hiervoor contact op te nemen met het kantoor of het Easy Banking Centre door aan te melden in je Easy Banking App en onderaan op ‘communicatie’ te klikken.

Zo hebben mijn collega’s toegang tot je persoonlijke gegevens waar ze de mogelijkheden voor je kunnen bekijken.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

 

Beste Jadie, 

Ik heb ondertussen al een 2de aanvraag gedaan voor mijn lening voor een mobilhome aangezien mijn eerste reeds vervallen is. Dit was nochtans geen jaar geleden, al zou de bank toch rekening moeten houden met de huidige levertermijnen van nieuwe voertuigen.

Voor mijn eerste aanvraag had ik een rentevoet onder de 2%, nu zit ik aan 2,40% wat natuurlijk heel wat meer af te betalen is op de nieuwprijs van een mobilhome. Ik ben nochtans goede klant bij bnp paribas fortis en vind dat de bank toch wel een geste mag doen en mijn nieuwe aanvraag op dezelfde rentevoet zou mogen zetten als bij mijn eerste aanvraag.

Uw collega's kunnen mij via mail contacteren via, dan kan ik de bijlage van mijn aanvraag doorsturen. Daar staan alle gegevens op die nodig zijn.

Met vriendelijke groeten

Jonathan Janssens

 

Beste, 

Meen je dat nu echt? Twee maal hetzelfde antwoord??? Ben jij een antwoordrobot ofzo?

Ongelooflijk! Als je nu echt denkt dat ik hier mee geholpen ben... Ondermaats en iedereen mag het weten wat voor belachelijk platform dit hier is! 😠😠😠

De bank is niet meer wat het geweest is. Vroeger had men nog persoonlijk contact, tegenwoordig moet alles digitaal... Echt erg!!! 

Reputatie 4

Hallo, @Jonathan 1979,

Dit platform wordt gebruikt voor algemene vragen. Jouw vraag gaat meer over een persoonlijk dossier.

Wij kunnen jou daarom via deze weg daar niet bij helpen.

Mijn collega had jou al mee gegeven via welke wegen je dus wel antwoord op je vraag kan vinden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Ik had er nochtans mijn mailadres en telefoonnummer bij gezet. Zo konden jouw collega's mij contacteren zodat ik de bijlage met de leningaanvraag kon doorgeven zodat jullie die eens konden bekijken... 

Reputatie 4

Hallo, @Jonathan 1979,

Omdat dit platform openbaar is voor iedereen raden we af om persoonlijke gegevens hier publiekelijk te delen. Anders kan namelijk iedereen aan je gegevens geraken.

We hebben daarom ook de gegevens uit je vorig bericht verwijderd.

We raden je aan, zoals in het eerste antwoord op je vraag,  contact op te nemen met het kantoor of het Easy Banking Centre door aan te melden in je Easy Banking App en onderaan op ‘communicatie’ te klikken. Het is enkel zo dat ze dit voor jou kunnen bekijken.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer