Beantwoord

Link wijziging wachtwoord

  • 18 December 2021
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Overal wordt melding gemaakt van phishing en nooit op een link te klikken. Bij inloggen op community wordt mij voorgesteld om mijn paswoord te wijzigen en … te klikken op een link ...

icon

Beste antwoord van YannickB 21 December 2021, 14:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Voor de Community word je normaal gesproken niet automatisch gevraagd om een nieuw wachtwoord te kiezen. We hebben dat eenmaal gevraagd toen Hello bank! vorig jaar op dit platform werd toegevoegd en we ook enkele strengere vereisten voor onze wachtwoorden oplegden.

Laat het me zeker weten als je toch gevraagd werd om je wachtwoord te veranderen. Je kan eventuele mails die je daarover kreeg en screenshots sturen naar community@bnpparibasfortis.be.

Als je je code van Easy Banking App bedoelt; ook die code vervalt niet automatisch, maar er is voor sommige klanten wel een probleem waardoor de code niet aanvaard wordt bij het aanmelden en de app geblokkeerd wordt. Vervolgens moet een nieuwe code gekozen worden om verder te kunnen werken met onze app. Dit is in onderzoek en we zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.

Als je toch nog een ander wachtwoord bedoelt, aarzel dan niet om me te zeggen waarover het precies gaat.

Neen, maar waarom tweemaal wachtwoord wijzigen op ongeveer een maand tijd.

Reputatie 7

Dag Stanny,

Gaat het nog steeds om je wachtwoord voor de Community? 

Vandaag weer de vraag om mijn wachtwoord te wijzigen. Ik voel mij terug in dienst bij Fortis, waar we ook elke maand ons wachtwoord moesten wijzigen.

Reputatie 7

Hallo Stanny,

Als je bij het aanmelden klikt op de knop om een nieuw wachtwoord aan te vragen, dan krijg je inderdaad een mail met daarin een link. Op die manier kan je je wachtwoord ook opnieuw instellen als je het originele niet meer kent.

Ik geef je feedback over de manier waarop je het wachtwoord opnieuw in kan stellen alvast wel door.

Akkoord, maar dan moet men niet naar een link verwijzen, maar verwijzen naar instellingen om je wachtwoord te wijzigen.

Reputatie 2

Je kan je wachtwoord ook wijzigen via instellingen en daar kiezen kiezen voor de tab wachtwoord. Dan hoef je niet op de link te klikken. Instellingen bereik je door op je profiel te klikken.

Reageer