moeilijkheden

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 588 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Beste , dit is nu reeds 3 weken en kan nog steeds niet inloggen bij my optiline . Probeer ook om een nieuw  acount te maken niks lukt. Telkens vindt hij geen site.

Kan mij iemand dan via mail laten weten wat ik moet doen om een nieuw profiel aan te maken aub , want dit is niet de service  dat ik verwacht van Bnp parisbas.

 


5 reacties

Reputatie 7

Dag Baloo,

Ik heb je gsm-nummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen kan meelezen. Persoonlijke info zoals contactgegevens zet je best nooit publiekelijk online.

Ik kan je ook niet mailen wanneer je ons hier contacteert, want ik heb zelf geen enkele toegang tot jouw info bij onze bank. Uiteraard kan ik je wel meteen hier antwoorden. :slight_smile:

 

Kan je me zeggen op welk moment het precies foutloopt op de Optiline site? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding van zodra je surft naar https://ro.bnpparibasfortis.be of kan je wel nog elementen aanklikken? Zo ja, wanneer verschijnt dan de foutmelding?

Alvast bedankt.

Van zodra ik inlog met mijn gebruikersnaam en dan mijn wachtwoord geef zegt hij dat de site niet bereikbaar is. 

Reputatie 7

Bedankt Baloo,

Dat is inderdaad een tweeledige bug met de Optiline-site. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Daardoor krijg je een foutmelding, ipv een gewone boodschap, wanneer je paswoord vervallen is of geblokkeerd werd.

Normaal gesproken kan je dit oplossen door je wachtwoord te resetten en een nieuw wachtwoord aan te maken dat verschilt van die dat je eerder op de Optiline -site gebruikte.

Daar duikt spijtig genoeg de tweede bug op, want op dit ogenblik komen de mails voor een reset van je wachtwoord niet toe.

Alpha Credit, de beheerder van de site is op de hoogte en werkt aan een oplossing. Ik heb jouw situatie ook nog eens opnieuw aan hen doorgegeven.

 

Is er bepaalde info die je op dit moment nodig hebt? Dan zoek ik naar een manier om het je te bezorgen.

Ok bedankt en wacht af wanneer ik terug op site kan  en laat iets weten wanneer er hopelijk verandering komt.

Wij zijn nu reeds een week verder en kan nog steeds  niet inloggen , heb wel een mail gekregen om mijn 

uittreksels te bekijken , en wanneer ik daar op inlog is de site niet beschikbaar .

Dus ik denk als mijn lening terugbetaald zal zijn niet verder van Optiline zal gebruik maken en een

andere bron zal opzoeken met degelijke service. 

  

Reageer