Beantwoord

Nakijken met pcbanking op rekeningen waarvan u houder bent ik een volmacht heb gegeven.

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 2114 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik heb al tientallen jaren rekeningen bij BNP en weet niet meer juist op welke rekeningen ik een volmacht heb gegeven in het verleden. Op pcbanking kan ik wel zien op welke rekeningen ik een volmacht heb, maar ik vind niets bij de rekeningen waarvan ik houder ben of ik daar een volmacht voor heb gegeven. Waar kan ik die belangrijke informatie terug vinden op pcbanking? Daar de bank steeds meer de klant verantwoordelijkheid laat nemen voor zijn bankverrichtingen en controles kan ik mij moeilijk voorstellen dat het nergens te consulteren is op pcbanking! Hoe kan ik anders de actuele stand van volmachten controleren op de rekeningen waarvan ik houder ben zonder maandelijks mijn kantoor lastig te vallen?

icon

Beste antwoord van Anonymous 19 November 2019, 16:47

Bekijk origineel

4 reacties

Hey Lieze,

Ik ben al tevreden dat u het een goed idee vindt; want ik vind het niet meer dan normaal dat u de status van uw eigen rekeningen kan zien in je beveiligde omgeving van Easy Banking.

Hopelijk is jullie interne dienst ook zo begaan met de dienstverlening naar de klant toe, zoals u.

De opvolging doe ik wel op Easy Banking.

Groetjes,

Berten

Hey @Berten ,

 

Het zou inderdaad een goed idee zijn om zelf je volmachten te kunnen zien in Easy Banking Web of Easy Banking Business.

Ik geef je suggestie zeker door aan onze interne dienst! 

Als je dit graag mee opvolgt mag je me een privéberichtje sturen zodat ik je op de hoogte kan houden.

 

Groetjes,

Lieze

Waarop steunt BNP zich om de klanten niet hun eigen gegeven volmachten zelf te laten nakijken in de beveiligde omgeving van Easy Banking? De naam is toch Easy Banking en niet Difficult Banking!

Ik wil niet dat een medewerker van BNP dat moet nakijken (Aanpassen kan ik nog aannemen, maar niet nakijken). Zo’n belangrijke info telefonisch afhandelen zonder controle mogelijkheid van de klant in Easy Banking is een grootbank toch onwaardig. Iets wat met een vakje met een kruisje in achter de rekeningnummers kan worden opgevangen (Peanuts voor een moderne bank, omdat aan te passen).

Nu lijkt het wel de omgekeerde wereld bij de bank BNP: ik kan zien van welke rekeningen van anderen ik geld kan afhalen, maar niet van welke rekeningen van mezelf anderen geld kunnen afhalen!!!

Geef maar eens de gegevens door van de verantwoordelijke om een vakje toe te voegen, dan kan ik hem een aangetekende brief sturen. Wanneer de bank BNP niet bij machte is om een vakje toe te voegen, wil ik dat wel eens op de sociale media plaatsen.

Mvg,

Reputatie 5
Badge

Dag Berten, 

Via Easy Banking Web kan je de gegeven volmachten niet nakijken.  Je kan hiervoor beveiligd contact opnemen met het Easy banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de rekening en volmachten nakijken. Indien gewenst, kunnen de volmachten ook verwijderd worden. 

 

Fijne dag verder! 

Reageer