Beantwoord

nalatenschap overledene

  • 12 July 2020
  • 4 reacties
  • 2889 Bekeken

Beste, 

Mijn vader is eind januari overleden . De nodige formulieren zijn reeds enige tijd binnen gebracht.

Dit duurt nu toch vrij lang voor het vrijgeven van de rekening . 

In mijn  filiaal ( Stabroek ) kan men mij niet verder helpen .

Kan ik een contact opnemen met de dienst nalatenschappen ? 

Mvg . Linda

 

 

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 14 July 2020, 10:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Linda roelands, 

Innige deelneming met het overlijden van je vader. 

Je zegt dat je al contact hebt gehad met het kantoor in Stabroek. Een dossier nalatenschap wordt in principe altijd opgevolgd door een adviseur uit het plaatselijk kantoor. Was er een reden waarom zij niet konden helpen? 

Welke info heb je al gekregen? 

 

Dag Karen, 

Het dossier is al enkele weken doorgestuurd naar dienst nalatenschap volgens mijn kantoor .

De info die ik krijg is dat het enorm druk is op deze dienst , mijn broer en ik vragen ons af hoelang dit nog kan duren aangezien

de rekening al van januari geblokkeerd is .

Er is ook een factuur bij voor erfeniskosten en notaris , wij vragen ons af of deze betaald is anders moeten wij dit zelf regelen .

Op mijn vraag hierover kreeg ik alleen antwoord dat het veel te druk is .

Dit was wel een telefoon gesprek met iemand van het lokket  waar ik pas na enkele dagen te proberen  bij terecht kon .

Mvg Linda

 

Hey @Linda roelands ,

Alvast mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Heb jij het nalatenschap geregeld met het kantoor?

Er zou je worden meegedeeld wie dit opvolgt en wie je dus ook kan contacteren bij vragen of onduidelijkheden.

Wij hebben helaas geen zicht hierop omdat dit enkel door het kantoor wordt opgevolgd.

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze. 

Zal nog eens contact opnemen met mijn kantoor . De formulieren komende van de notaris zijn daar door  mij persoonlijk afgegeven .

Mvg Linda

 

Reageer