Beantwoord

Nederlandstalige eerste pagina

  • 6 September 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Ik ben al zeer lang gebruiker van online bankieren bij Bnp Paribas Fortis. Sedert er een tijdje terug een update van de software is geweest krijg ik altijd een Franstalige eerste pagina die ik zal zelf moet veranderen in een Nederlandstalige eerste pagina.Soms zijn er pagina's die in beide talen worden weergegeven. Ik zou graag terug bij het opstarten van het online bankieren een Nederlandstalige eerste pagina hebben.

icon

Beste antwoord van Tim DL 6 September 2023, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Ik ben al zeer lang gebruiker van online bankieren bij Bnp Paribas Fortis. Sedert er een tijdje terug een update van de software is geweest krijg ik altijd een Franstalige eerste pagina die ik zal zelf moet veranderen in een Nederlandstalige eerste pagina.Soms zijn er pagina's die in beide talen worden weergegeven. Ik zou graag terug bij het opstarten van het online bankieren een Nederlandstalige eerste pagina hebben.

Dag @Marc Raeymaekers,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Indien je met een favorietenlink werkt raad ik aan om deze te verwijderen en een nieuwe aan te maken van de startpagina, wanneer deze in het Nederlands staat.

Indien je zelf steeds de webiste opzoekt en niet via een opgeslagen link werkt, zal dit met je cookies van je browser te maken hebben. 

Dan is het aangeraden de cookies te verwijderen. 

Via Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis kan je de stappen vinden hoe je dit kan doen.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Reageer