Beantwoord

Negatieve rente op zichtrekening

  • 5 February 2021
  • 3 reacties
  • 2003 Bekeken

Beste,

Vandaag bij controle van mijn zichtrekening opgemerkt dat er 4,01 € afgaat aan negatieve rente !

Er staat bij : Detail zie bijlage !

Ik zie echter geen bijlage !

Ik weet niet waar dit vandaan komt !

Waar vind ik meer uitleg ?

 

Groeten

Raymond

icon

Beste antwoord van Anonymous 5 February 2021, 16:06

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @ray_pee ,

Wanneer er wordt verwezen naar een bijlage, komt deze bij je uittreksels terecht, meestal onder vrij bericht. Afhankelijk van de voorkeur voor je uittreksels, kan het zijn dat dit nog niet beschikbaar is.

Ik geef je hier alvast enkele zaken waar kosten voor worden aangerekend, misschien dat dit voor jou al een antwoord kan bieden:

  • Wanneer je met je rekening negatief mag gaan, wordt er een rente aangerekend per dag dat je werkelijk negatief staat.
  • Als je je uittreksels per post ontvangt, wordt er een portkost en administratiekost aangerekend per envelop. Je kan dit hier nakijken en eventueel aanpassen.
  • Afhankelijk van het type rekening dat je hebt, kunnen er bij producten of diensten extra kosten worden aangerekend. Een volledig overzicht kan je vinden in onze tarievenlijst.

Wil je dit graag verder laten nakijken, kan je dit vragen aan het Easy Banking Centre via de Contacteer ons functie in je Easy Banking App of op 02 762 60 00.

Groetjes,

Lieze

Bedankt voor het antwoord.

Negatief heb ik niet gestaan en uittreksels worden niet per post opgestuurd

Ik zal nog eens kijken als de uittreksels beschikbaar zijn.

Heb wel vorige maand een gedeelte van een fonds verkocht , misschien heeft het daarmee te maken.

Alvast bedankt en een fijn weekend

Raymond

Dat zou inderdaad ook kunnen, @ray_pee !

Hopelijk is het snel duidelijk voor jou.

Groetjes,

Lieze

Reageer