Beantwoord

niet beantwoorde brief d.d.3 augustus 2021

  • 3 January 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Met mijn brief van 03.08.2021 verzocht ik u mij te informeren over mijn spaartegoed/beleggingen.

Daar deze brief niet werd beantwoord verzond ik herinneringen op 03.10 en 30.11. Ook dit leidde niet tot enig resultaat. Op 21 en 23 december j.l. via mail contact gehad met een commercieel adviseur en hem ook een kopie van eerstgenoemde brief toegezonden. Op 24 december j.l. bericht ontvangen van een andere commercieel adviseur, dat zij niet beschikken over de nodige gegevens om de brief naar de juiste bestemming door te mailen, met vermelding van een aantal mogelijkheden om mijn vragen te stellen. Een hiervan is deze.

Ik stel het op prijs, zo mogelijk spoedig, antwoord van u te ontvangen, waarvoor bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Piet Nab

icon

Beste antwoord van YannickB 4 January 2022, 23:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dag Piet,

Via deze website hebben wij om veiligheidsredenen geen enkele toegang tot klantgegevens, rekeningen en transacties. Ook via mail zijn we zeer beperkt in de info die we kunnen delen.

Voor info over jouw rekeningen, kan je wel telefonisch bij ons Easy Banking Centre terecht via 02 762 60 00.

Dag YannickB,

Heb, zoals u adviseert, het nummer van Easy Banking Centre gebeld maar ik kom hier niet verder omdat mijn bankpas wordt gevraagd. Die heb ik niet.

Ben woonachtig in Nederland en doe verder geen zaken met uw bank.

Gaarne uw advies om verder te komen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Piet Nab

Reageer