Technisch probleem

[OPGELOST] Technische problemen met Easy Banking en telefonie

  • 11 September 2019
  • 11 reacties
  • 2405 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Dag Community,

Op dit moment zijn er jammer genoeg verbindingsproblemen met verschillende platformen, waaronder Easy Banking.

Ook telefonisch zijn wij op dit moment moeilijk bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

We werken zo snel mogelijk aan een oplossing en zullen jullie via dit topic verder op de hoogte houden.


UPDATE 14u00:

Hallo iedereen,

De problemen met zowel onze app en site als met onze telefonie zijn van de baan.

Werd je wachtwoord geblokkeerd, dan zal je eenmaal alles moeten deblokkeren met je debetkaart en kaartlezer.

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Liggen de Selfbank automaten, BNPPF geldautomaten en de baliecomputers in de kantoren ook plat?
Al verschillende keren geprobeerd in te loggen en krijg steeds melding paswoord niet correct . Nu geblokkeerd . Nieuw paswoord willen instellen en lukt niet via cardreader .
Reputatie 5
Badge
Dag Alexander,

Op de kantoren zullen de computers momenteel ook niet werken omdat er algemene problemen zijn met de software, maar er zijn geen storingen met de automaten.
Reputatie 7
@Pointy69 Ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene artikel zodat we je beter op de hoogte kunnen houden. Er is op dit ogenblik inderdaad een storing met Easy Banking.

De meeste gebruikers kunnen niet aanmelden of krijgen foutmeldingen zoals jij bij het aanpassen van je wachtwoord.
Beste,

Kan iemand mij vertellen wanneer de banking app of gewoon de site terug zal werken? ik heb deze vandaag nog nodig. Ik stel vast dat dit wel vaker gebeurt dat de app niet bruikbaar is.

Dank u
Reputatie 7
@kimb Ik heb ook jou toegevoegd aan dit topic. Van zodra we meer info hebben, laten we je hier iets weten.
Ik kan mij niet inloggen
Foutmelding wachtwoord geblockeerd
Kunnen jullie mij ook iets laten weten aub
Reputatie 7
@Davyboy7

Geen enkel probleem! Door in dit topic een bericht achter te laten of door het bericht van Karen te volgen, krijg je automatisch een mail telkens we hier iets schrijven.
Reputatie 7
Hallo iedereen,

De problemen met zowel onze app en site als met onze telefonie zijn van de baan.

Werd je wachtwoord geblokkeerd, dan zal je eenmaal alles moeten deblokkeren met je debetkaart en kaartlezer.