Beantwoord

optiline betalingen en rekeninguittreksels

  • 24 July 2020
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

Beste,

Problemen met optiline.

1. Ik kan met de moeite van de wereld niet inloggen op optiline om een eindelijk te weten te komen wat mijn uitgaven zijn.

2. Ik wil een overzicht van de afgelopen 4 jaar, want ik betaal elke maand een vast bedrag, al vier jaar op een stuk terwijl mijn uitgaven nihil zijn??? 

3. Hoe is het mogelijk dat ik in deze community lees dat dit precies al jaren een probleem is???? 

4. Ik lees dat je minimaal een 5,6% van het bedrag moet aflossen? Hoe pas ik dat aan? Want ik betaal elke maand hetzelfde, ook al geef ik niets uit!!! En af en toe lappen ze het nog om het bedrag x 2 in te houden !!

Ik wil absoluut een lijst van mijn uitgaven en aflossingen !!! Er is geen mens die dit netjes kan volgen en ik voel me een beetje belazerd !!!

Het liefst van al zou ik toch graag eens willen weten hoe het zit? Wat mijn nog af te lossen bedrag is ???? 

Er is niets van overzicht... 

Begin er echt boos om te worden.

Ik moet ook niets weten van browsers en het wissen van geschiedenissen en dergelijke.... miljarden websites die deze problemen niet hebben... dus aub…

Ben benieuwd wie me hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven en met degelijke antwoorden afkomt met een oplossing. 

U kan me eventueel mailen

Met dank

icon

Beste antwoord van YannickB 25 July 2020, 08:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Axelle,

Ik heb je mailadres verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke gegevens deel je best nooit publiekelijk online.

Kan je me zeggen op welk moment het precies foutloopt met de Optiline-website? Krijg je, bijvoorbeeld, meteen als je naar de website surft een foutmelding, of krijg je wel nog de kans om aan te melden door je gebruikersnaam en paswoord in te voeren?

Kan je me ook de precieze foutmelding geven die je te zien krijgt?

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik kan al meer dan twee jaar mijn gegevens niet meer inkijken.
Toen ik ziek was werd blijkbaar ook beslist dat papieren details niet meer verstuurd gingen worden.
Als je dat niet wou kon je dat melden. Aangezien ik ziek was, heb ik dat gemist.
Het heeft mij veel tijd en energie gekost om dat terug in orde te krijgen.
Wat later  had dan plots geen toegang meer en onlangs papieren weeral gestopt.
Weer moeten mailen naar Fortis.
Wat is dat toch allemaal?
Ik wil mijn gegevens inkijken.
Ik heb dringend info nodig en kan maar niet inloggen.
Wachtwoord klopt blijkbaar niet en  als ik wachtwoord vergeten ingeef krijg ik melding  Erreur...
Bovendien kom ik altijd op een franstalige pagina terecht….
 

Erreur…Erreur...

‘t is godgeklaagd. 
Bij wie moet ik in godsnaam zijn om dit opgelost te krijgen?

Reageer