Beantwoord

optiline rekening

  • 28 August 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Beste,

Problemen met optiline.

1. Ik kan met de moeite van de wereld niet inloggen op optiline om een eindelijk te weten te komen wat mijn uitgaven zijn.

2. Ik wil een overzicht van de afgelopen 4 jaar, want ik betaal elke maand een vast bedrag, al vier jaar op een stuk terwijl mijn uitgaven nihil zijn??? 

3. Hoe is het mogelijk dat ik in deze community lees dat dit precies al jaren een probleem is???? 

4. Ik lees dat je minimaal een 5,6% van het bedrag moet aflossen? Hoe pas ik dat aan? Want ik betaal elke maand hetzelfde, ook al geef ik niets uit!!! En af en toe lappen ze het nog om het bedrag x 2 in te houden !!

Ik wil absoluut een lijst van mijn uitgaven en aflossingen !!! Er is geen mens die dit netjes kan volgen en ik voel me een beetje belazerd !!!

Het liefst van al zou ik toch graag eens willen weten hoe het zit? Wat mijn nog af te lossen bedrag is ???? 

Er is niets van overzicht... 

Begin er echt boos om te worden.

Ik moet ook niets weten van browsers en het wissen van geschiedenissen en dergelijke.... miljarden websites die deze problemen niet hebben... dus aub…

Ben benieuwd wie me hier een fatsoenlijk antwoord op kan geven en met degelijke antwoorden afkomt met een oplossing. 

U kan me eventueel mailen

Met dank

icon

Beste antwoord van LarsD 28 August 2021, 15:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4


Hallo, @Nadia bruyneel
 
Bedankt voor je bericht.

Je geeft aan dat je niet kan inloggen op Optiline. Kan je ons ook mee geven wat er dan juist fout loopt
bij het aanmelden. Krijg je een foutmelding? Of weet je misschien niet goed hoe je moet aanmelden?

Via de volgende handleiding kan je nalezen hoe je met Optiline werkt:
https://nl.community.bnpparibasfortis.be/leningen-via-easy-banking-135/hoe-je-registreren-bij-de-optiline-rondo-site-2235

Voor verdere vragen rond Optiline verwijzen je door naar deze handige FAQ.

Een overzicht van je afbetalingen kan je enkel opvragen via je profiel op https://ro.bnpparibasfortis.be.
Indien je dan nog vragen hebt over een afbetaling dan kan je best contact nemen met AlphaCredit op maandag tot vrijdag van 9u tot 17u ,op het nummer 02/508.44.40

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 6
Badge +3

Ik stel voor van eens contact op te nemen met AlphaCredit.

 

Reageer