Hoe moeten klanten van bij jullie , blanco overschrijvingen aan vragen om betaling te kunnen uit voeren als hun Easybanking niet werkt ? Graag een antwoord aub op mijn berichtje . Dank bij voorbaat
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHoe moeten klanten van bij jullie , blanco overschrijvingen aan vragen om betaling te kunnen uit voeren als hun Easybanking niet werkt ? Graag een antwoord aub op mijn berichtje . Dank bij voorbaat
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag Jean,
Je kan papieren overschrijvingsformulieren bestellen via ons Easy Banking Centre (02 762 60 00) en je kan met behulp van je persoonlijke Easy Banking Phone-code ook overschrijvingen via een telefonisch keuzemenu of via een medewerker uitvoeren.
Je mag me ook steeds zeggen wat er aan de hand is met jouw Easy Banking. Dan help ik daar je met plezier mee verder. Krijg je bijvoorbeeld een specifieke foutmelding?
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.