Beantwoord

overschrijvingen automaten

  • 22 februari 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

zijn er nog automaten waar overschrijvingen mee kunnen gebeuren? voor mensen die geen computer of smartphone hebben. er was een automaat in ertvelde, het kantoor is opgedoekt, geen enkel kantoor in de buurt heeft zo’n automaat, je kan enkel geld afhalen of storten

 

icon

Beste antwoord van LienV 25 februari 2021, 09:54

Dag Ronny

 

We beseffen dat het online bankieren niet voor iedereen gemakkelijk is. De huidige gezondheidscrisis maakt de situatie ook niet gemakkelijker.

We proberen echter voor iedere klant een oplossing te voorzien, en we staan steeds klaar om je verder te helpen, hier op de Community, maar ook in de kantoren en in het Easy Banking Center.

Ik stel voor dat je een afspraak maakt op het kantoor, om dit op eigen tempo te bekijken met een adviseur.

Je kan hier alvast 2 linken vinden naar pagina’s met meer algemene informatie vinden, hopelijk helpt je dat wel al wat op weg: Easy Banking Web en Starten met Easy Banking

 

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

 

Groeten,

 

LienV

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag  ronny444

De automaten waarop overschrijvingen kunnen gebeuren zijn gaande weg aan het verdwijnen.

Voor mensen die geen smartphone of computer hebben, deze kunnen de Easy Banking Phone functionaliteit gebruiken. Dan doe je je overschrijvingen via een beveiligde lijn met de telefoon. Heb je geen computer om deze aan te maken, bel dan even naar de medewerkers van het Easy Banking Center op het nummer 02 762 60 00. Zij kunnen je dan één bezorgen per post.

Je kunt ook nog papieren overschrijvingen binnen brengen maar daar komen kosten bij te kijken. Je kunt deze ook telefonisch aanvragen.

de mogelijkheden voor mensen met beperkingen worden schaarser en schaarser, als je geen smartphone hebt wegens gehoorproblemen, zal ook easy banking phone geen oplossing bieden. blijft voor die mensen dus enkel de prehistorie-oplossing die nog overblijft in het aanbod, de papieren overschrijving, duur en niet meer van deze tijd. Er was nu eens een goede oplossing, maar de afhaaltoestellen zijn goedkoper en brengen meer op

 

Dag Ronny

 

We beseffen dat het online bankieren niet voor iedereen gemakkelijk is. De huidige gezondheidscrisis maakt de situatie ook niet gemakkelijker.

We proberen echter voor iedere klant een oplossing te voorzien, en we staan steeds klaar om je verder te helpen, hier op de Community, maar ook in de kantoren en in het Easy Banking Center.

Ik stel voor dat je een afspraak maakt op het kantoor, om dit op eigen tempo te bekijken met een adviseur.

Je kan hier alvast 2 linken vinden naar pagina’s met meer algemene informatie vinden, hopelijk helpt je dat wel al wat op weg: Easy Banking Web en Starten met Easy Banking

 

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

 

Groeten,

 

LienV

Reageer