Beantwoord

Paypal

  • 8 March 2019
  • 2 reacties
  • 5042 Bekeken

Beste,

Een tijdje geleden heb een Paypal inlog aangemaakt etc. Maar hier heb ik geen kaart van.
Ik probeerde een betaling te doen via internet waar Paypal de enige mogelijkheid was en ze vroegen een kaartnummer. Graag zou ik een Paypalkaart aanvragen dan. Ik heb een mailtje gestuurd naar de bank zelf maar die verwezen me door naar hier?
Kunnen jullie me verder helpen?
icon

Beste antwoord van YannickB 8 March 2019, 18:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Tot zover ik weet bestaat er geen Paypal kaart dus betalen met Paypal kan dus enkel online en niet in de winkels en men kan ook geen geld afhalen aan de automaten.
Paypal is een beetje vergelijkbaar met het Nederlandse betaalsysteem IDEAL.
Reputatie 7
Dag Laura,

Wat bedoel je precies met een PayPal-kaart? PayPal is namelijk een apart bedrijf en werkt niet samen met onze bank. Je kan wel een kredietkaart of je rekening koppelen aan een profiel dat je aanmaakt bij PayPal.

Koppel je een kredietkaart en betaal je ergens via PayPal, dan zal het geld gewoon met die kaart betaald worden en de maand nadien van je rekening gaan.

Koppel je een rekening, dan geef je PayPal toestemming om een domiciliëring te activeren. Als je dan via hen betaalt, gaat het bedrag nadien automatisch van je rekening.

Of PayPal zelf kaarten heeft, of hoe je een kredietkaart of rekening koppelt, vraag je best even bij PayPal na. Ik ken die procedures zelf niet. 🙂

Reageer