Beantwoord

piishing whatsapp

  • 30 December 2020
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Op 4 november ben ik het slachtoffer geworden van een vals whats-app. Ik dacht dat het inderdaad mijn zoon was, wat later niet bleek. Er werd een serieus bedrag overgemaakt op de valse rekening. 

Er is een PV opgemaakt en alles is opgestuurd door mijn bankkantoor. 

Tot op heden heb ik nog niets gehoord van de bank, om geld te storten en te sparen is men vlug, maar wanneer je eenmaal een fout maakt, laat men de klant in het ongewisse. 

En dan maar horen dat banken hiervoor verzekerd zijn!

Al jaren ben ik klant bij u, maar dit geeft met nog zeer weinig vertrouwen. 

 

 

icon

Beste antwoord van JolienP 30 December 2020, 13:12

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Lutgard De Clerck,

 

Wat jammer om te horen dat je slachtoffer bent geworden van fraude.

Wanneer er fraude is dan raden we je altijd aan om je kaart zo snel mogelijk te blokkeren.


Indien je meer wenst te weten omtrent jouw fraude dossier dan raad ik je aan om contact op te nemen met jouw kantoor of door te bellen naar het nummer 02 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

Jolien Pede

Reageer