Ik heb 3 keer de verkeerde code gebruikt en nu is het geblokkeerd is er iets dat kan doen om deblockeren?
Beste antwoord van Jonigoubert
Bekijk origineelIk heb 3 keer de verkeerde code gebruikt en nu is het geblokkeerd is er iets dat kan doen om deblockeren?
Beste antwoord van Jonigoubert
Bekijk origineelDag,
Wat vervelend dat je pincode of Debetkaart is geblokkeerd
Hiervoor neem je best contact op via je kantoor of via de Easy banking Centre.
Dat kan via de app door onderaan op contact te duwen dan bel je beveiligd in
De openingsuren vindt je hieronder:
Easy Banking Centre
02 762 60 00
Ma - Vr 07:00-22:00 Za 09:00-17:00
Alvast nog een fijne dag verder!
Groetjes Joni
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.