Beantwoord

prepaid kaart

  • 10 January 2020
  • 5 reacties
  • 677 Bekeken

Beste,

Ik geraak niet meer op mijn app om naar me transacties te kijken van mijn prepaid kaart me wachtwachtwoord is blijkbaar heel tijd onjuist kan u mij helpen om een nieuw wachtwoord aan te maken aub weet niet hoe het daar moet om nieuwe aan te maken.

Alvast bedankt!

Mvg Wendy Vanstechelman.

icon

Beste antwoord van YannickB 10 January 2020, 13:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Wendy,

 

Als je wachtwoord geblokkeerd werd, dan zal je bij het aanmelden automatisch gevraagd worden om te werken met je debetkaart en kaartlezer. Je wordt dan ook meteen gevraagd om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan raad ik je alvast ook aan om onze app te updaten via de App Store of Play Store van je toestel en om de nieuwe Easy Banking-code aan te maken. Die vervangt binnenkort ook definitief het wachtwoord.

 

Groetjes

Hallo, 

Mijn prepaid kaart vervalt in Februari 20 wat zou ik moeten doen voor een nieuwe. Staat wel geld op de oude kaart? 

Met vriendelijke groet 

Noel 

Hey @De Baets Noel ,

 

Via de User Account heb je de mogelijkheid om je prepaidkaart te vervangen zodat je een nieuwe zal krijgen. Het overige saldo van de oude kaart wordt dan op je zichtrekening gestort worden zodra de nieuwe prepaidkaart geactiveerd is door een oplading!

 

Groetjes,

Lieze

Bedankt Lieze

Graag gedaan, @De Baets Noel !

Fijn weekend alvast,

Groetjes,

Reageer