Hallo Wendy,
Als je wachtwoord geblokkeerd werd, dan zal je bij het aanmelden automatisch gevraagd worden om te werken met je debetkaart en kaartlezer. Je wordt dan ook meteen gevraagd om een nieuw wachtwoord te kiezen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan raad ik je alvast ook aan om onze app te updaten via de App Store of Play Store van je toestel en om de nieuwe Easy Banking-code aan te maken. Die vervangt binnenkort ook definitief het wachtwoord.
Groetjes
Hallo,
Mijn prepaid kaart vervalt in Februari 20 wat zou ik moeten doen voor een nieuwe. Staat wel geld op de oude kaart?
Met vriendelijke groet
Noel
Hey @De Baets Noel ,
Via de User Account heb je de mogelijkheid om je prepaidkaart te vervangen zodat je een nieuwe zal krijgen. Het overige saldo van de oude kaart wordt dan op je zichtrekening gestort worden zodra de nieuwe prepaidkaart geactiveerd is door een oplading!
Groetjes,
Lieze
Graag gedaan, @De Baets Noel !
Fijn weekend alvast,
Groetjes,