Beantwoord

Priority Exclusive event - Cirque du Soleil

• 30 januari 2019
  • 4 reacties
  • 703 Bekeken

• Net gestart
  • 1 reactie
Na de voorafgaande aankondiging zat ik gisteren vol verwachting uit te kijken naar de mail die op 29/01 zou toekomen. Het leek mij een mooi event om naar uit te kijken. Maar de mail kwam niet. En dan vandaag, een dag te laat, doodleuk de melding dat er geen tickets meer beschikbaar zijn !!!! Als dit de meerwaarde van Exclusive is dan heb ik daar zwaar mijn bedenkingen bij voor de verdere toekomst van mijn contract. Ik verwacht hiervoor minstens een aanvaardbare uitleg. De kans om erbij te horen is dan wel klein, maar op deze manier krijg je gewoonweg niet eens de kans.
icon

Beste antwoord van YannickB 30 januari 2019, 14:41

Dag LGE,

Bedankt voor je reactie. Ik snap je teleurstelling.

De e-mails werden inderdaad vandaag verstuurd in plaats van, zoals aangekondigd, gisteren. Door de enorme interesse in het evenement en het beperkt aantal tickets, waren ze vanochtend ook zo goed als meteen gereserveerd.

Ik heb jouw feedback, en die van anderen hier op de Community, alvast doorgegeven aan het team dat de Priority-evenementen organiseert zodat zij er bij volgende acties rekening mee kunnen houden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Dag LGE,

Bedankt voor je reactie. Ik snap je teleurstelling.

De e-mails werden inderdaad vandaag verstuurd in plaats van, zoals aangekondigd, gisteren. Door de enorme interesse in het evenement en het beperkt aantal tickets, waren ze vanochtend ook zo goed als meteen gereserveerd.

Ik heb jouw feedback, en die van anderen hier op de Community, alvast doorgegeven aan het team dat de Priority-evenementen organiseert zodat zij er bij volgende acties rekening mee kunnen houden.
Reputatie 1
Dag LGE,
Ik verkeer in dezelfde situatie. Ik heb daarjuist dan ook mijn ongenoegen kenbaar gemaakt via dit praatcafé. Ik vind het ronduit frustrerend en onwerkelijk. Ik betwijfel sterk de eerlijkheid waarmee alles verlopen is. Ik denk aan voorkennis ( op zijn minst ) en zelf vooraf bepaalde klanten ( lees..stand rekening ) die zouden geselecteerd worden. Misschien kunnen we met de premie van de priority volgende keer zelf een tiket met restaurantbezoek aankopen. En dat dan gegarandeerd hebben.
mvg,
Etienne .
Is er iemand die wel tickets heeft kunnen bemachtigen,en wat is zijn geheim daarvoor?
Ik denk aan voorkennis ( op zijn minst ) en zelf vooraf bepaalde klanten ( lees..stand rekening ) die zouden geselecteerd worden.

Volledig akkoord, dit is wat ik er ook van denk.Per maand 20€ betalen voor te horen dat uw beleggingen achteruit zijn gegaan......prachtige service

Reageer