Beantwoord

problemen cash storting

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Eind september cash storting gedaan aan één van de automaten van BNP Paribas. Aan de automaat liep alles vlotjes. Na een paar dagen bekijk ik mijn rekeningen en zie dat er niets is gestort. Kantoor gebeld, zou enkele dagen duren. Na een week nog niets te zien. Klantendienst een tiental keren gebeld. Probleem met automaat. Dossier opgestart. We zijn nu al 2 maanden verder, nog niets gezien of gehoord. Het zou 3 maanden kunnen duren eer ik mijn geld terug zou kunnen zien. Begrijp niet dat zo een professioneel bedrijf in deze tijden van technologie, dit niet opgelost krijgt. Onbegrijpbaar! 

icon

Beste antwoord van LarsD 25 November 2022, 09:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Adem,

Bedankt om je ervaring met ons te delen. Jammer dat je zo lang al wacht op het geld. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Als we het goed begrijpen is er dus iets mis gelopen bij de storting van het geld en was er onderzoek bezig naar het probleem.

We hebben helaas via deze weg geen mogelijkheid om dit na te kijken maar wat er bijvoorbeeld kan gebeuren is dat er tussen de biljetten valse zaten.

Helaas zijn er dus valse biljetten in omloop. Wanneer je dan gaat storten doet men een controle op de biljetten. Als men dan een probleem ziet met één van de biljetten worden zij naar een centrale dienst gestuurd die dit verder gaat controleren alvorens het op de rekening wordt gezet. Helaas kan dit wel lang duren.

 

Reageer