Beantwoord

rechtstreeks telefoonnummer kantoor Vilvoorde

  • 1 April 2021
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Ik wens mijn bankrekening, hypotheekdossier, etc te verplaatsen van mijn huidig kantoor in Brussel naar het kantoor van mijn woonplaats. Ik heb mijn huidig kantoor hiervoor gebeld (tel. nr. staat in mijn gebruikersprofiel) maar daar zeggen ze mij dat zij dat niet kunnen, en dat ik daarvoor het kantoor in Vilvoorde moet contacteren (zij kunnen mijn profiel naar hen trekken).

Ik kan echter nergens een rechtstreeks telefoonnummer voor het kantoor in Vilvoorde vinden. Als ik op de site van Fortis zoek naar het kantoor van Vilvoorde, toont die alleen het algemeen nummer 02 762 60 00. Als ik daar bel, is er geen enkele optie voor dit topic, en als je dan op goed geluk een van opties selecteert, hang je eeuwenlang in de wacht.

De functie “maak en afspraak” functioneert ook niet, want die boekt een afspraak met mijn huidige kantoor, waar men mij dus niet kan helpen.

Kan iemand mij aub het rechtstreekse telefoonnummer van het kantoor in Vilvoorde geven aub?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord van Shari V 1 April 2021, 11:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Sandra Hensen

Helaas heb ik geen rechtstreeks nummer van dat kantoor. Je kunt wel een mail sturen naar hen: vilvoorde@bnpparibasfortis.com. Gezien de huidige drukte, kan ik je niet verzekeren wanneer ze jou een antwoord zullen geven.

De snelste manier om een afspraak te bekomen is het Easy Banking Center opbellen via het nummer 02 672 60 00. Deze zijn van maandag tot vrijdag bereikbaar vanaf 07:00 tot 22:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00. Ik kan je aanraden wat vroeger of later op de dag te bellen wanneer de kantoren nog gesloten zijn, over het algemeen is het dan minder druk en raak je sneller binnen bij ons.

Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Hopende je hiermee van dienst te zijn.

Reageer