Beantwoord

Rekeninguitreksels afdrukken

  • 27 September 2020
  • 4 reacties
  • 1453 Bekeken

Iemand een idee hoe je nu de afschriften kan printen?  Rechts klikken op de streepjes zoals beschreven werkt niet, op de rekening zelf rekeninguitreksels dan krijg ik geen pdf van laatste kwartaal, en kan deze ook niet opvragen want er zijn geen gegevens bekend…

 

Dbv

icon

Beste antwoord van Krisje 27 September 2020, 11:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Iemand een idee hoe je nu de afschriften kan printen? 

In de veronderstelling dat het zou gaan om Easy app:

  • De rekening selecteren
  • Het item waarover het gaat selecteren
  • Bovenaan op de mini-PDF-afbeelding tikken
  • Het afschrift wordt dan als PDF-bestand op uw telefoon opgeslagen
  • U kan dan het PDF-bestand afdrukken via de instellingen van uw telefoon, of indien zulks niet mogelijke is, het bestand ‘delen’ met een PC om het dan vanaf de PC af te drukken.

Zelfde procedure trouwens op een reguliere computer met ‘Easy Banking’: Eerst naar de mini-pdf-afbeelding zoeken, dan klikken waarna het afschrift op de PC wordt opgeslagen, in de locatie zoals die ingesteld werd voor de Firefox, Safari of iets dergelijks. 

 

Als ik dat doe krijg ik een lijst waarop staat, dit is geen rekeninguittreksel noch betalingsbewijs. Vorige keer ook zo gedaan maar de boekhouder accepteert dat niet want er zouden gegevens op ontbreken.  Doe ik het op de manier zoals beschreven door de bank, krijg ik niets (zie foto)

 

Reputatie 2

Als ik dat doe krijg ik een lijst waarop staat, dit is geen rekeninguittreksel noch betalingsbewijs.

U hebt gelijk, mijn vergissing.

Bekijkt u eerst even dit filmpje:

 

Heb het eerst even gecontroleerd, en zo werkt het perfect. Dus indien het bij u niet zou lukken, dan zal er iets anders mis zijn. Eerst proberen, dan zien we wel.

Alvast hartelijk bedankt!

Reageer