Beantwoord

simulatie van een verzekering

  • 14 December 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb al vele jaren  een Topwoning verzekering maar heb een simulatie gedaan zowel op mijn laptop als smartphone om te kijken of ik nog het juiste bedrag betaal. Ik vul de nodige gegevens in maar plots verschijnt er op het scherm: er is een technische fout opgetreden. Dus ik kan geen simulatie maken.

icon

Beste antwoord van Anonymous 17 December 2020, 09:45

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Ronaldo03007 ,

Moest je graag sneller een antwoord heb, raad ik je aan de Bel ons functie van de app te gebruiken.

Omdat er momenteel veel klanten een afspraak willen en de mogelijkheden voor afspraken beperkter zijn, kan het langer duren eer het kantoor je een afspraak kan bezorgen.

Groetjes,

Lieze

Dag Inge,

Ik heb ondertussen via de app contact opgenomen met het kantoor in Kalmthout waarbij ik drie datums heb ingegeven voor een afspraak. Normaal gezien zal ik binnen de twee werkdagen van hen een mail krijgen of zullen ze me telefonisch contacteren.

MVG.

Reputatie 2

Dag @Ronaldo03007 !

Wanneer je wenst te weten of je wel correct verzekerd bent neem je best even telefonisch contact met ons op. Dit kan via de Easy Banking App of via de Easy Banking Phone Code.

Op deze manier bel je beveiligd binnen en kunnen wij u in contact brengen met een expert zodat er een check up kan gebeuren voor uw verzekeringen.

Reageer