Beantwoord

spaarrekening

  • 27 maart 2020
  • 1 reactie
  • 653 Bekeken

Beste,

Enige tijd geleden kregen wij bericht dat uw bank vernieuwd is en er bv geen rekeniguittreksels meer zullen opgestuurd worden. Nu is mijn vraag, aangezien wij geen rekening hebben bij jullie maar enkel onze huurwaarborg staat bij jullie op een rekening. 
Hoe blijven wij dan verder op de hoogte, wij kunnen niet online kijken of dergelijke en hebben verder ook geen bewijs dat ons geld op die rekening staat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord van YannickB 27 maart 2020, 13:14

Bedankt voor je bericht Jan.

Ik heb je adres verwijderd, want dit is een publieke website. Adresgegevens en andere persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar en publiekelijk via het internet.

Uittreksels kunnen alvast wel nog steeds via de post opgestuurd worden. Het is enkel via de automaten dat het binnenkort niet meer mogelijk zal zijn. Je kan de verzending ervan laten aanpassen door ons even te bellen op 02 762 60 00.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Jan.

Ik heb je adres verwijderd, want dit is een publieke website. Adresgegevens en andere persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar en publiekelijk via het internet.

Uittreksels kunnen alvast wel nog steeds via de post opgestuurd worden. Het is enkel via de automaten dat het binnenkort niet meer mogelijk zal zijn. Je kan de verzending ervan laten aanpassen door ons even te bellen op 02 762 60 00.

Reageer