Beantwoord

starterscode en contract tekenen

  • 4 November 2021
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Beste,

Ik ben een nieuwe klant en heb een bankkaart toegekreggen, alsook de pincode.

 

Er wordt mij gevraagd in te loggen met de starterscode (elf karakters) die ik niet heb onvangen.

 

Ik ook het contract ondertekenen hetwelk ik ook niet heb ontvangen…

 

U telefonisch bereiken is een ramp.

icon

Beste antwoord van JarneM 8 November 2021, 11:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @inahuych ,

 

Je zou deze 11-cijferige startcode moeten ontvangen hebben in een sms wanneer je jouw pincode hebt moeten kiezen.

Indien je deze sms toch niet ontvangen zou hebben dien je inderdaad telefonisch contact met het Easy Banking Centre op te nemen om deze startcode te kunnen heruitgeven of eventueel jouw debetkaart onmiddellijk te gaan activeren.

 

Het is inderdaad telefonisch drukker geweest de afgelopen dagen. Alvast onze excuses voor dit ongemak, maar onze medewerkers van het Easy Banking Centre doen er alles aan om jou zo snel mogelijk te woord te staan.

 

Indien je niet meteen weet hoe je ons beveiligd telefonisch kan bereiken kan je dat hier bekijken.

 

 

Wij hopen jou hiermee van dienst te zijn.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer