Beantwoord

status leningen

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 4424 Bekeken

İk zou graag mijn status of een overzicht van mijn lopende leningen wanneer die eindigen en de resterende bedrag. 
 

icon

Beste antwoord van YannickB 4 June 2020, 08:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Bturgay ,

Een overzicht van je leningen kan je op deze manier in Easy Banking Web vinden:

  • Meld je aan op https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Lenen en dan op Mijn leningen.
  • Je krijgt nu een overzicht van je leningen te zien. Op deze pagina zie je meteen het geleende bedrag en het resterende/uitstaande bedrag.
  • Klik op het kredietnummer om meer details zoals de einddatum te kunnen zien.
  • Sommige kredieten hebben ook een aflossingstabel. klik op die knop om een overzicht van alle toekomstige afbetalingen op te vragen.
Badge

De bovenstaande link werkt niet dus hoe kan ik nu de status bekijken van een lening bij Fortis Loan.? 

Reputatie 7

Hallo @ARIENNE BROUWER 

Welke foutmelding krijg je precies wanneer je bovenstaande link gebruikt? Onze website is momenteel alvast beschikbaar.

Badge

Omdat ik geen vaste pc meer heb of laptop en alles via mijn smartphone foe werkt het niet. De ik zie wel 'lenen'  maar nergens 'mijn leningen' en dus kan ik wel een aanvraag doen maar zie geen overzicht van de huidige 

Reputatie 7

Omdat ik geen vaste pc meer heb of laptop en alles via mijn smartphone foe werkt het niet. De ik zie wel 'lenen'  maar nergens 'mijn leningen' en dus kan ik wel een aanvraag doen maar zie geen overzicht van de huidige 

Je kan je enkel via pc, laptop of via de browser van een tablet aanmelden op onze website. Met een smartphone zal je je leningen dus jammer genoeg niet kunnen raadplegen.

Badge

Jammer en dat is dan misschien een werkpuntje voor de toekomst, want veel mensen gebruiken hun smartphone voor zowat alles 😁

Reageer