technisch probleem bij de easy banking

  • 3 November 2020
  • 3 reacties
  • 466 Bekeken

Hallo, ik woon in het buitenland en sinds verleden week kan ik niet meer met mijn easy banking werken. Iedere keer meld de app dat hetvwegens een technisch probleem niet gaat. Ik heb meerdere keren geprobeerd om de klantendienst te bellen en blijf 30 min aan de telefoon, zonder dat er iemand aan dectelefoon gaat en mij een oplossing geeft

 

 


3 reacties

Hey Dominiwue,

 

ik ervaar inderdaad ook al een week lang een technische fout.

Net na 15 min wachten de helpdesk kunnen spreken. Blijkt inderdaad dat bij een groep klanten een probleem voordoet waar ze de oorzaak nog niet van kennen. Je kunt met zekerheid controleren dat we over dezelfde fout spreken als bij de foutmelding helemaal achteraan, na het telefoonnummer de vermelding (00) geschreven staat.

Ze konden mij enkel laten weten dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat ze hun best doen om het op te lossen.

Nog even geduld dus.. :-/

De web applicatie werkt trouwens wel nog altijd.

 

Grtn.

Hallo Yannick, bedankt voor je antwoord. Inderdaad staat er na het telefoonnr oo. Ik zal afwachten.

 

Reputatie 2

Net na 15 min wachten de

Geluksvogel!

Blijkt inderdaad dat bij een groep klanten een probleem voordoet waar ze de oorzaak nog niet van kennen.

Dat lijkt mij al iets dichter bij de waarheid te zijn. Betekent helaas ook dat de oplossing nog niet voor vandaag of morgen te verwachten is.

Reageer