Beste,
Onbegrijpelijk hoe deze ‘helpdesk’ te werk gaat.. Na 2x 20 min te proberen bellen nog steeds niemand aan de lijn gekregen. Ik heb hulp nodig en kan niemand bereiken. Heel frustrerend.
Een bank waar je niet terecht kan met problemen is geen cadeau.
jammer!
Onbegrijpelijk hoe deze ‘helpdesk’ te werk gaat.. Na 2x 20 min te proberen bellen nog steeds niemand aan de lijn gekregen. Ik heb hulp nodig en kan niemand bereiken. Heel frustrerend.
Een bank waar je niet terecht kan met problemen is geen cadeau.
jammer!
Bladzijde 1 / 1
Dag Nele,
Jammer om te lezen dat je niemand aan de lijn kreeg. Het kan inderdaad heel druk worden op onze telefoonlijnen.
Kan ik je ergens mee helpen?
Via de Community hebben we geen toegang tot persoonlijke gegevens, maar ik help je graag verder met algemene info of met technische problemen.
Jammer om te lezen dat je niemand aan de lijn kreeg. Het kan inderdaad heel druk worden op onze telefoonlijnen.
Kan ik je ergens mee helpen?
Via de Community hebben we geen toegang tot persoonlijke gegevens, maar ik help je graag verder met algemene info of met technische problemen.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.