Beantwoord

Ten onrechte 71 euro van de rekening gehaald door Visa

  • 15 May 2020
  • 3 reacties
  • 594 Bekeken

Mijn rekening is op 10/03/2020 ge debiteert door visa. ik heb mij met de bewuste firma in verbinding gesteld en deze hebben terug gestort op de visa rekening ,de som is tot op heden nog niet op mijn rekening ge komen? bij visa is deze wel geboekt, dat heb ik kunnen vaststellen, heb daar ook melding van ge had, mag ik U vragen na te zien waar deze som is ge bleven?  bij voorbaat mijn dank, 

met vriendelijke groeten . V.Delsard

icon

Beste antwoord van YannickB 15 May 2020, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

ben op zoek gegaan zoals aangeraden in Zoemit, daar is op 1 april  71 euro ge debiteert door verzender

een domecilering ( door mij niet toegestaan ) op 1 april 70 euro kredietnota,  van die domecilering, betaling te mijne gunste, zoals overeen ge komen met de leverancier. Deze 70 euro heeft op mijn visa rekening gestaan, maar kan dat niet meer zien, om dat men maar 2 maanden kan terug gaan, en aangezien er verder geen verrichtingen zijn ge beurt, kan deze som ook niet verrekend zijn, dus mijn vraag , waar is het blijven hangen ?  ( in het bericht van visa was vermeld dat het binnen de maand terug op de rekening zou staan ) 

Reputatie 1

Dag Victor

 

Dan zou ik je aanraden om de terugstorting op de rekening aan te vragen via de link die mijn collega deelde: https://mijnkaart.be/nl/home/kunnen-we-je-helpen/services/positief-saldo.html

 

Mocht het niet meteen lukken, dan kan je onze adviseurs bereiken via de Easy Banking App: Aanmelden > klikken op ‘Contacteer ons’ > klikken op het telefoontje naast ‘Bel ons’ en een categorie aanduiden.

 

Groeten

 

LienV

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Victor.

Ik heb alle persoonlijke informatie over je rekening, je visa en je transacties geweigerd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet.

 

Om te antwoorden op je vraag. Als er een terugstorting op je kredietkaart gebeurt, dan wordt het teruggestorte bedrag verrekend met je andere uitgaven van die maand. 

Zijn er geen andere betalingen met je kredietkaart, of blijft er na de verrekening toch nog een positief bedrag over op het einde van de periode, dan kan je een terugstorting vragen via deze site.

Het geld moet wel al op je kredietkaart zijn verschenen, voordat je een terugstorting naar je rekening kan aanvragen. Deze handleiding toont je hoe je je verrichtingen kan raadplegen.

Reageer