Beantwoord

update app

  • 16 September 2023
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Na installatie van IOS 16.6.1 vraagt de Easy banking app steeds een update. Die is er niet.-

icon

Beste antwoord van Julie N 18 September 2023, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Waarschijnlijk bedoel je de pop-up met de melding “NIEUWE UPDATE: Ga aub naar de’ App Store en verzeker u dat u de nieuwste app versie geïnstalleerd hebt (8.5.3)”. Deze pop-up verschijnt bij het openen van de app. 

Om zeker te zijn welke versie je hebt, moet je in de App Store kijken wat de laatste versie is die geïnstalleerd werd. De update naar versie 8.5.3 werd bij mij pas gisteren uitgevoerd. Toch blijft de pop-up (voorlopig) verschijnen bij het openen van de Easy Banking App.

Reputatie 2

Hallo @Steemans , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Dit klopt inderdaad. Indien je de recentste versie van Easy Banking App hebt, hoef je niks meer te doen. 

 

Sinds vandaag (18/09/2023) kan je jouw toestel zelf updaten naar iOS17. Wij ondervonden in de test versie reeds dat er een probleem was met onze app op toestellen met deze software versie. Om te voorkomen dat klanten die nog geen gebruik maken van iOS 17 geen problemen hebben bij onze app. 

 

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust!

 

Groetjes, 

Julie N

Bedankt Luvan en Julie de pop-up is inderdaad verdwenen, had misschien beter gewoon een beetje geduld gehad.

grtjes,

  1. Steemans.

Reageer