vanbreda -afkoop

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

  • 1°Bij het verkwanselen van de A.S.L.K. ging de sociale dienst van de gepensioneerden in handen van Vanbreda. Graag uw ervaring met deze maatschappij aangaande uw contacten en tussenkomsten wat uw gezondheidszorgen aangaat.Ik had graag een beeld gekregen over de betaalde premie en de uitbetaalde tussenkomsten

    2°Wordt er op uw pensioen nog een solidariteitspremie ingehouden en hoeveel bedraagt het precentage dat in rekening gebracht wordt voor diegenen die de afkoopwaarde opgenomen hebben dit laatste om na te gaan of dit nog kan zelfs voor diegenen die dit kapitaal objectief en oordeelkundig belegd hebben

    Mogelijk stuur ik deze bevraging naar alle antennes

    met achting Baguet Marcel


3 reacties

Reputatie 7

Dag Marcel,

Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info en contactinformatie deel je best nooit zomaar via het internet.

Ik begrijp je vraag ook niet helemaal. Voor ons aanbod pensioensparen werken wij alvast samen met AG Insurance.

Ben je misschien een (ex-)personeelslid en heb je vragen over eventuele uitbetalingen of verzekeringen waar je recht op hebt?

 

 

 

 

 

 

ik ben ex-personeelslid en had graag een visie gehad van anderen  in hun relatie met  vanbreda in verband met de gezondheidszorg en de communicatie

ook  wat transparantie over  de berekening van het pensioensbedrag 

is er  nog een solidariteitsinhouding en  hoeveel bedraagt  het forfetaire percent   van de afkoop

dat bij het basispensioen geteld wordt om de belasting te berekenen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7

Bedankt voor de verduidelijking.

Ikzelf kan je over HR-gerelateerde zaken jammer genoeg geen info geven, maar ik stuur je zo meteen een privébericht met de contactinformatie van de juiste diensten.

Reageer