Beantwoord

Visa verrichtingen

  • 14 January 2021
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Zou graag het rek  nr  hebben van een verrichting op 4 april 2020 van rekening van de tegenpartij aangezien ik bezig ben met fraude-onderzoek van Qteck!

Mijn visa nr. (huidig) . Deze kaart is de nieuwe want ik heb de vorige laten vervangen!! Bedankt!

 

icon

Beste antwoord van YannickB 14 January 2021, 20:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dag Johan,

Ik heb de details van je verrichtingen en je kredietkaartnummer uit je bericht geschrapt. Dat soort informatie deel je best nooit online, zeker niet op een publieke website zoals deze waarop iedereen mee kan lezen. Op die manier stel je jezelf bloot aan mogelijke fraude.

Ik heb via deze weg ook geen toegang tot jouw verrichtingen en gegevens van anderen mogen banken ook niet delen.

Omdat je spreekt van een fraudeonderzoek, raad ik je aan om eerst klacht in te dienen bij de politie. Betwistingen voor verrichtingen die zijn uitgevoerd met een kredietkaart, kan je vervolgens indienen via de website www.mijnkaart.be of bij Worldline (de kaartbeheerder) via 02 205 85 85.

Zijn er ook frauduleuze overschrijvingen of betalingen met een debetkaart uitgevoerd, dan kan je ook bij ons Easy Banking Centre terecht via 02 762 60 00. In beide gevallen zal je een kopie van je PV door moeten sturen.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

He klacht neergelegd bij de federale politie, maar nog nits ontvangen daaromtrent!!!

Reageer